Aviseringar
Rensa alla

Hej isola!


Ämnesstartare

isola:

Trodde aldrig att jag skulle få, de är alltid fåniga paragrafryttare när det gäller Stella.

Har hon många reservationer? 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Har hon många reservationer? 🙁

Inte så många numera, men hon har haft. De gillar att hon är katthemskatt och menar att de endast betalar ut för skador och sjukdomar som uppkommit efter att försäkringen tecknats och hela hon har dåligt immunförsvar pga vanskötsel och dåligt leverne innan hon kom till mig och katthemmet så är de mkt ovilliga att betala ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fin meningsuppbyggnad [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

hela hon har dåligt immunförsvar pga vanskötsel och dåligt leverne innan hon kom till mig och katthemmet så är de mkt ovilliga att betala ut.

Juste, det har du sagt förut.
Nästan allting går ju att härleda till immunförsvar och sådant på något sätt, så det är ju fult 🙁
Är lite orolig om något händer walles ben han har reservation för, det står "reservation för sjukdomar/skador höger bak", tycker det är en lite konstig formulering eftersom han har en skada i hasleden på bakbenet. Det har ingenting med sjukdom att göra. Men om han får artrosbildningar i bakbenen som gammal eller något kommer de säkert försöka få det att inte gälla på grund av reservationen och hur den är formulerad.

Kanske är vettigt att gnälla på dem redan nu så de skriver om reservationen till "reservation för skada i hasleden höger bak", det är ju mer precist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Nästan allting går ju att härleda till immunförsvar och sådant på något sätt, så det är ju fult 🙁

Det är det [sad]

framtidstron lever:

Kanske är vettigt att gnälla på dem redan nu så de skriver om reservationen till "reservation för skada i hasleden höger bak", det är ju mer precist.

Gör! Annars så kanske de menar att de minsann gjort reservationen för rumpan.


   
SvaraCitera