Aviseringar
Rensa alla

Hej! Jag är ny här på UNgdomar.se


Ämnesstartare

Hej! Jag vill bara säga att jag är ny och undrar om det är fel att jag har denna sidan. för det känns som om att jag är för ung. jag är bara 12 och har många problem i mitt liv så jag undrar tycker ni det är fel?


   
Citera

På vilket sätt skulle du kunna vara till skada? Eller skada sidan? Eller bli skadad av den? Det finns en del sjuka personer här (som mig), men annars en ganska harmlös site.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det känns som om jag är för ung. 🙁


   
SvaraCitera

sick 12 år, Välkommen och tänk på att inte ta illa upp om nån skriver nåt taskigt på nätet, internet är fyllt med idioter och läskiga typer, tro mig jag har stött på dem      


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha jag tror dig jag har också stött på dem. men det värsta va när min syrra och hennes kompis var på ngn online kamera sak och kollade på. sen när dem bytte person så såg man världens äckligaste,största,fulsate och skrynkligaste penis. det värsta va att han runkade av sig själv.Förvirrad


   
SvaraCitera

 Välkommen hit! Som de ovan skrev, skit i om någon skriver taskiga saker. Nätet är packat med puckon och diverse rötägg. Men det finns många guldklimpar till själar över nätet också 🙂 


   
SvaraCitera

lillalex:
Haha jag tror dig jag har också stött på dem. men det värsta va när min syrra och hennes kompis var på ngn online kamera sak och kollade på. sen när dem bytte person så såg man världens äckligaste,största,fulsate och skrynkligaste penis. det värsta va att han runkade av sig själv.Förvirrad

Har en känsla av att du kommer runka framför cam nån gång när du är äldre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tardig

jag är en tjej...


   
SvaraCitera

Insåg precis att det finns risk för att min systerdotter reggar sig här snart. Jag är gammal. Gråter


   
SvaraCitera

lillalex:
Tardigjag är en tjej...

Jahapp då haru väll push up då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är det???? HAHA jag kan skit mkt om sex och sånt men inte det jag vet också vad t bag är


   
SvaraCitera