Aviseringar
Rensa alla

Hej, jag behöver hjälp med min berättelse


Ämnesstartare

Hej jag skulle behöva hjälp med att stava rätt, grammatik etc för att kunna posta denna berättelse på www.anontalk.com dom är tydligen väldigt strikta med grammatik stavning etc, så här kommer den (den e på engelska och den är på riktigt)

''Have you and your brother or sister done something sexually? Tell me all details for example, age, gender and location. Sometimes when me and my sister is sharing a bed at a friends house or something like that, I wait until she falls asleep and then I slowly pull down her panties and puts my cock into her ass crack and humps a little and then cum into my hand, I've done this maybe 4-5 times now. I'm 14 and she's 13, she doesn't know about this. And I often make her sit on my lap because she can't sit still so her ass is like rubbing my dick when she sits on my lap and I get a boner instantly and I don't know if she can feel the boner or not but I love it.''

Tack på förhand MVH David


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Är det här en sann berättelse


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SRBCCCC:

Är det här en sann berättelse

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan inte hjälpa folk, har en sjukdom, sry,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

durinz:

Nej.

Varför skriva någonting sådant ifall det inte är sant? Det kanske är din fantasi som talar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SRBCCCC:

Varför skriva någonting sådant ifall det inte är sant? Det kanske är din fantasi som talar?

Det är en berättelse -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

har en sjukdom

hahaha[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

hahaha

är förkyld
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=282087


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

durinz:

Det är en berättelse -.-

Var fann du din inspiration


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

är förkyld
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=282087

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

durinz:

(den e på engelska och den är på riktigt)

och sen

durinz:

SRBCCCC: Är det här en sann berättelse

Nej.

[confused]

Blir själv rätt äcklad av historien. Vare sig den är på riktigt eller om det är din fantasi så skulle jag säga att det här är ganska sjukt.


   
SvaraCitera

ehm, vart vilel du komma med detta? varför publicera sån skit överhuvudtaget någonstans alls? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

durinz:

den är på riktigt)

Skrev fel och vet inte hur man ändrar det. Detta är en berättelse och inte min fantasi, om ni inte vill hjälpa mig så skriv inte alls, tack.


   
SvaraCitera