Aviseringar
Rensa alla

hej jag skrev en sak, boring bullshit elr kan bli nåt? mvh


Ämnesstartare

Nachac: Det är faktiskt rätt dåligt, men så jag själv också ofta gjort, så tycker som regel själv att det är spännande när jag skriver. Dock behöver man inte ha hela historien uttänkt på förhand, men det är bra att ha vissa knutpunkter och slutet utfunderat.

har ett par kriterier som kommer vara uppnådda när historien är slut, varken innan eller efter. Det kanske fungerar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken: har ett par kriterier som kommer vara uppnådda när historien är slut, varken innan eller efter. Det kanske fungerar.

Alltid något!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker du ska byta ut " " till talstreck, eftersom du byter rad Tumme upp

eller han tänker det kanske? då tror jag inte man behöver byta rad. Jag brukar inte byta rad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: Tycker du ska byta ut " " till talstreck, eftersom du byter rad 

eller han tänker det kanske? då tror jag inte man behöver byta rad. Jag brukar inte byta rad

aa han tänker det, ok tack, ska tänka på!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken: aa han tänker det, ok tack, ska tänka på!

🙂 kom på att man kan byta rad (läst böcker som varit så) men rekommenderar att inte göra det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill läsa vidare. Det kan absolut bli något. Har du skrivit längre? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

murare: vill läsa vidare. Det kan absolut bli något. Har du skrivit längre? 🙂

tack vad snällt <3 nej jag har inte använt hjärnan på flera år känns det som :$$ blir glad tack.
nu blev jag inspirerad att fortsätta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

tack vad snällt <3 nej jag har inte använt hjärnan på flera år känns det som :$$ blir glad tack.
nu blev jag inspirerad att fortsätta

Kul att du kommit igång i alla fall! Borde försöka mig på det också. Men samma här, känns som om hjärnan är väldigt dammig. Och kreativiteten är nog ganska stukad. Dela gärna med dig av fortsättning när stunden är inne och om lusten är framme! (a)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fortsätt! Blev inspirerad till att skriva en ny novell.


   
SvaraCitera