Aviseringar
Rensa alla

hej jag vill veta din historia


Ämnesstartare

min är som så
jag bor i en liten fattig stad
men en välmatad glad sam
han heter adam och är ganska tam

mitt namn är destiny och jag är svart
detta gör mig ett offer för rasism
någon jag ser som kommunism
för min liberalism förkortas och ser ut som konservatism
vill vara ha pacifism
låt mig leva

detta är ett stort problem

jag går i en skola
utan pool
det går väl bra
hoppas jag

i framtiden vill jag skapa en diktatur
med mig som frontfigur


vem är du?
är du kul?
du och din figur?


   
Citera

Det ska nog bli folk av dig också ska du se... [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill bli agitator


   
SvaraCitera

jag heter maja och är deprimerad.
jag har inte så många intressen, men jag tycker om att skriva o att sitta vid datorn.
jag blir sur väldigt lätt av allting.

punkt.


   
SvaraCitera

Jag vill inte skriva mitt namn
Att vara paranoid är min paroll
Du kommer aldrig mitt hjärta ro i hamn
Så det spelar ingen roll

I hela mitt liv trängt undan känslor
Som en svamp växer de inuti
Jag har aldrig kunnat bada i klor
Nu är den här lama dikten fini


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

i framtiden vill jag skapa en diktatur
med mig som frontfigur

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill inte lämna ut mig för mycket. De som inte känner mig på naturlig väg behöver inte heller veta något om mig.


   
SvaraCitera

mopsen:

destiny

Är det säkert?
Fan va soft [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lördagsöppet:

Jag vill inte lämna ut mig för mycket. De som inte känner mig på naturlig väg behöver inte heller veta något om mig.

Ett kraftfullt ställningstagande.
Dold text: Vem fan är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Vem fan är du?

Skulle du gärna vilja veta va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet ej
vem jag är
men jag visste
hur varje sekund
formade mig
numera
förvirras jag av min mångdimensionella åsyn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lördagsöppet:

Skulle du gärna vilja veta va?

Inte direkt, mer intresserad att spela Empire: Total War tbh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej let's do this.

På dagis var jag ganska cool för jag var en av de få barnen som inte var utvecklingsstörda. Jag var den enda som fattade att 18 var arton och inte ett och åtta etc. Jag tackar Leif Loket för denna enkla allmänbildning då jag var ett tidigt fan av Bingolotto.

Under skoltiden var jag annorlunda än andra barn. Jag var t.ex aldrig med på att spela fotboll utan lekte nånting orealistiskt för mig själv. Jag föredrog alltid självständigt lekande för då slapp man hur andra idioter ville leka. Jag utvecklade i tidigt intresse för att teckna och fick en del cred höhö. När jag gick i trean frågade en tjej jag var kär i chans på mig tre gånger men jag svarade reflexmässigt nej varje gång. Underligt det där med känslor.

Under mellanstandiet var jag typ minst i klassen och man kunde tro att jag var hela 10 år. Under denna tid älskade jag James Bond vilket är riktigt underligt då jag verkligen inte tycker om de filmerna idag. Jag gillade också att läsa dragonball-böcker och spela TV-spel. Under min barndom växte jag upp i Rågsved men flyttade till Huddinge 2003, innan jag började i sexan i en ny skola där eleverna i min klass kändes betydligt äldre än de jag var vana med. Minns rent genrellt att jag hade kass musiksmak och var allmänt nöjd med livet.

13 år. Blev tonåring..halelujah. Sjuan sög balle

14 år. Upptäckte Bright Eyes och annan bra musik, färgade håret vinrött (wtf?) och klädde mig en aning fjortis och bratigt men whatever. Åttan var ett bra år då jag fick ganska mycket självidentitet. Reggade mig på ungdomar.se under namnet concretshky! [cool]

15. Färgade håret svart regelbundet och var "emo". Tyckte socialdemokraterna var världens grej och jag fick en moped i födelsedagspressent som jag inte körde sådär överdrivet mycket. Nian generellt var ett något ojämnt år men man fick väl ganska mycket kött på benen typ (Inte bokstavligen dock - led av undervikt ojsan! [shake])

16 år. Började gymnasiet, la ner emoskiten och tappade alla min visioner om världen. Blev allmänt lat och cynisk och ville inte ta plats i samhället. La ner med UM men reggade mig ett halvår senare yeeah! Första året på gymnasiet var väl ok. Träffade bra människor men samtidigt en massa tards. Började röka.

17 år. Upptäckte Bob Dylan och har spenderat varenda dag med hans musik typ. året var f.ö. totalt händelselöst förutom att jag började röka cannabis vilket fick mig att inse livets ljusa sidor.

18 år. Så nu är jag en myndig människa med hela livet framför mig men är totalt ambitionslös och trött på en värld jag knappt taigt del av. Jag har i princip inga erfarenheter om någonting som har med romantiska, sociala eller sexuella relationer att göra. Jag orkar inte angengera mig i någonting specifikt. Jag hatar samhället. Har ingen bästa vän och ingen bra relation till mina föräldrar. Någonting jag upptäcker nu är att jag kände mig mycket mer vuxen när jag var 14 än vad jag gör nu. Eller så har bara ingenting ändrats och man sitter och undrar när i helvete livet ska börja. Köpte dessutom en jacka idag.

[love]


   
SvaraCitera

superflat:

När jag gick i trean frågade en tjej jag var kär i chans på mig tre gånger men jag svarade reflexmässigt nej varje gång. Underligt det där med känslor.

Aaaaw. [sad]
Läste för övrigt hela din historia.. får skylla på att klockan är elva minuter över ett, nattetid!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barnbidrag:

Läste för övrigt hela din historia

status [cool][cute]


   
SvaraCitera