Aviseringar
Rensa alla

Hej kan nån förklara detta för mig. NY fråga under den gamla= Har jag gjort bort mig


Ämnesstartare

Hej min story går att läsa på denna länk https://www.flashback.info/showthread.php?t=957283

och det är så att exet gjorde slut för en månad sen efter 3.5års förhållande. Men något som jag tänkt på nu sen vi gjorde slut är det att hon sa att det var slut den 16/6-09 och sen skulle jag skjutsa henne till öland fast det var inte förren den 18/6-09 alltså 2 dagar senare . Och under dessa 2 dagar som vi hade tillsammans var helt magiska.
Hon var helt annorlunda efter hon sagt att det var slut. Hon frågade om vi skulle åka till ikea för att kolla möbler? detta var då 17/6-09 och när vi kom till ikea så höll vi handen och hon var jätte trevlig och glad vilket hon inte varit på flera månader, hon bjöd på fika och när vi gick på ikea så gick hon och prata om att åå den här sängen kan VI köpa sen när du är tillbaka ifrån sthlm och vi köper 2 handdukar en till dig och en till mig?

Då kunde inte jag hålla mig så jag fråga henne varför hon säger så när hon gjort slut igår 16/6-09? då sa hon ha jag skulle bara kolla om du reagera?. sen när vi kom hem så duscha vi tillsammans och de hade inte hänt på ett halvår innan dess. vi pussades när vi skulle sova å allt. vi spela minigolf och vi höll om varann hela morgonen. och sen sista dagen så sa hon att under dessa 2 dagar har hon känt sig som nykär igen ? men jätte konstigt tycker ja att man gör slut och sen beter och säger hon så som hon gjorde. och samma med mig,. jag blev jätte kärleksfull av mig för jag fick ju hopp.

Hur kommer allt detta sig. blev hon osäker på vad hon ville eller va var hennes motiv? vissligen när vi kramades och pussades så sa hon att jag inte skulle hoppas på att vi skulle bli ihop igen för det ville hon inte? men helt sjukt endå att hon då gör det när hon vet/visste att jag inte ville nå hellre än att bli ihop å att jag älska henne förtstod hon inte att jag får för mig saker endå. och varför gjorde hon det själv om hon nu inte gilla mig ? ville hon bara få en bra avslutning eller kände hon att all späning försvann nu när hon gjorde slut, för hon hade hållt de inne ett tag, men då tycker man ju inte att man skulle börja pussa mig och hålla om mig och planera köpa nya saker om man inte vill vara med den personen. tacksam för svar

ÄNDRAT 2009-07-21 08:29
exet skicka ett medd igår och så skrev hon "Hej jag ska hem imorn (idag) och hämta post. Har jag mycket post. Hur går det med lägenhet kram."
Då skrev jag inget hej eller nått utan bara "Du har post att hämta. skicka ett sms när du kommer så ska jag hålla mig på annat håll." alltså så svara jag inget på hennes fråga om lägenheten.

då fick jag ett till sms där det stod "men hur går det med lägenhet? har du bestämt dig ifall du ska flytta till sthlm?

Då skrev jag tillbaka " varför tjatar du för. jag har ju sagt till dig att jag talar om för dig när det blir relevant. jag har ju betalat hyran för juli här så jag har rätt att bo här juli ut".

då fick jag ett till av henne med texten " förlåt för att man bryr sig jag ska sluta med de"

Nu har jag dåligt samvete tänk om hon verkligen bryr sig. eller är det bara för att hon vill att jag flyttar å att hon vill skynda på mig lite och markera att jag inte får bo där.

Försöker hon få mig att få dåligt samvete nu genom att säga förlåt att jag bryr mig ska sluta med det för att jag ska må dåligt att jag gjort fel. Menar hon har ju varit skit dryg mot mig och inte har jag sagt då förlåt för att man bryr sig jag ska sluta med det till henne.

å nu kanske hon hatar mig ännu mer för att hon anser att jag varit dryg =( känns så fel att jag var så lite små kaxig som inte skrev hej eller nått för jag är inte en sån person.

ÄNDRAT 2009-07-21 08:31


   
Citera
Ämnesetiketter

Hon är efterbliven, eller hur?


   
SvaraCitera

Hon hatar dig


   
SvaraCitera

Hon hatar dig


   
SvaraCitera

Hon hatar mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för hjälpen =(. varför kan ni inte ge seriösa svar. här sitter man och mår skit så skriver ni sådär?


   
SvaraCitera

conny1985:

varför kan ni inte ge seriösa svar. här sitter man och mår skit så skriver ni sådär?

Jag är fullt seriös, hon vill få dig att lida genom att förvirra dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad_Hoc:

Jag är fullt seriös, hon vill få dig att lida genom att förvirra dig

Men hur fan kan man vilja såra nån så djupt? nu när jag tänker efter så låter de helt sjukt att göra slut och sen börja pussas och kramas. jag skulle aldrig göra så mot en tjej spec inte om hon fortfarande tyckte om mig för då får hon ju bara falska förhoppningar och sen skulle ja inte vilja pussa henne heller eftersom ja gjort slut pga att jag inte älskar henne längre. så hade ja gjort men det kanske är som ni säger att hon försöker få mig att må dåligt, det är ju helt sjukt i sånnafall =( för så gör man ju inte spec inte mot någon man varit tillsammans med i 3.5år . göra slut och sen prata sådär och betee sig så som hon gjorde. inte rätt mot mig


   
SvaraCitera

Hon kom väl ihåg hur du var när ni träffades, hon blev nykär men att det dog ut sen igen när hon insåg att det inte fungerar i längden.

Så. Vad har du gjort? Sköter du inte din hygien? Har du många tjejkompisar? Nämner du ditt ex? Kan du inte städa?[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Hon kom väl ihåg hur du var när ni träffades, hon blev nykär men att det dog ut sen igen när hon insåg att det inte fungerar i längden.

Så. Vad har du gjort? Sköter du inte din hygien? Har du många tjejkompisar? Nämner du ditt ex? Kan du inte städa?

Ja jag tror de måse varit nått sånt att hon ville se om det kändes som förut men sen sa hon att vi är för olika som personer. hon tycker om mig men hon vet att de inte kommer funka längre för vi är för olika.

hygien för bra inga tjejkompisar nämt ex nått tillfälle. städa är mitt favvo syssla =) hon sa jämt att ja var som en hemmafru =)

enligt henne så är vi för olika vi hade växt ifrån varann hennes känslor hade svallat av sa hon.


   
SvaraCitera

conny1985:

Ja jag tror de måse varit nått sånt att hon ville se om det kändes som förut men sen sa hon att vi är för olika som personer. hon tycker om mig men hon vet att de inte kommer funka längre för vi är för olika.

And there you have it.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

And there you have it.

ja men det visste hon ju redan innan hon gjorde slut för de var ju anledningen att hon gjorde de. varför va hon tvungen att testa som hon gjorde på dom 2 sista dagarna och betee sig som hon gjorde ?


   
SvaraCitera

Att du hakade på ens? [tard]


   
SvaraCitera

conny1985:

ja men det visste hon ju redan innan hon gjorde slut för de var ju anledningen att hon gjorde de. varför va hon tvungen att testa som hon gjorde på dom 2 sista dagarna och betee sig som hon gjorde ?

Vad gör man när man är kär? Det är inte alltid man själv kan förklara det eftersom man dras till en person och låter sig flöda med sina känslor istället för att tänka ordentligt.

Antagligen tänkte hon väl att "lite sällskap kan inte skada" men att hon sedan inser att hon måste göra slut eftersom att det inte fungerar.

Hon är antagligen ensam och kommer därför till dig eftersom hon inte har hittat någon annan. När man är ensam så går man till den man känner igen sig med- alltså någon man känner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Hon är antagligen ensam och kommer därför till dig eftersom hon inte har hittat någon annan. När man är ensam så går man till den man känner igen sig med- alltså någon man känner.

jo fast när vi gjorde slut så bodde vi ju ihop ytligare dom 2 dagarna så då lär hon ju inte varit ensam eftersom ja fanns där. nu när de gått 1 månad så fick ja reda på att hon bytt nr med en kille på krogen å att dom ska träffas osv så det är jobbigt =(


   
SvaraCitera