Aviseringar
Rensa alla

Hej, kan ni ge mig ett handtag?


Ämnesstartare

Hej va gör du?

Ae den är inte så bra kanske.. :/

Saken är den att jag har snart gått ur första året i gymnasiet och någon gång i första veckan såg jag en tjej som ja tyckte va väldigt fin [smile].

Sedan intresserade ja mig mer, vi går parallellklass och hennes goda vän går i min klass.

Under tiden som gått har ja försökt me lite ögonkontakt, lett mot henne i korridoren inte riktigt hälsat men någon form av det iaf :). Sen har de inte blivit mer. MEN, jag är nästan absolut säker på att hon har någon form av intresse av mig eftersom mina leenden har blivit besvarade osvosv, det är tecken alltihop o jag vet när ngn är intresserad. Jag ser bra ut, (måste säga det även fast de låter lite stroppigt.) Däremot är jag mkt kort som jag ibland tycker e jobbigt. Men hon e kortare så inga probs.

Men fan.
Jag vet inte hur jag ska ta mig vidare.. Vill ha kontakt utan att de ska kännas konstigt. Ibland har vi träffats o så bland folk i skolan men i hennes närhet blir jag ett socialt blåbär, klarar fan inte av att föra en konversation och allt snurrar typ.

Så ge mig lite tips på hur ja ska lugna mig! hur ja ska ta steget.. och få kontakt[blush]
För övrigt så är hon inte en sån tjej som tar initiativ och är rädd att skrämma bort henne samt att att jag ska känna mig efterbliven om det blir diss och hela hennes umgänge får reda på de.

Jag är också mäkta duktig på att tolka saker åt höger och vänster :).

Nu vet ni säkert allt och kan komma med ett universellt svar, kanske inte. Men ge mig lite tips! [cheers]


   
Citera
Ämnesetiketter

Tänk dig att du kmr dö imorgon. Gör det bar.a


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spjuver.. Då skulle de ju va kört 😉


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Umpa Y:

. Sen har de inte blivit mer. MEN, jag är nästan absolut säker på att hon har någon form av intresse av mig eftersom mina leenden har blivit besvarade osvosv

Halva inne [surprised]


   
SvaraCitera

prata med henne bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var? Det har inte kommit något bra tillfälle. Antar att jag får vänta på ett.

Hälsade på henne idag iaf 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Umpa Y:

Var? Det har inte kommit något bra tillfälle. Antar att jag får vänta på ett.

Hälsade på henne idag iaf 🙂

Trevligt mannen!
Försök hitta något gemensamt att prata om. Du sa att du känner/går i klass med en av hennes närmare kompisar det kan vara en öppning. Lär känna hennes kompis bättre och gå via henne. Eventuellt hänga med på nån fest de båda ska gå på eller så. 🙂

Önskar dig all lycka med tjejen. Hoppas det går bra!


   
SvaraCitera

Angelize:

du kmr dö


   
SvaraCitera

Umpa Y:

Nu vet ni säkert allt och kan komma med ett universellt svar, kanske inte. Men ge mig lite tips!

Lägg till henne på facebook och snacka lite där om du inte vågar hälsa irl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Lägg till henne på facebook och snacka lite där om du inte vågar hälsa irl.

Hon la till mig för rätt länge sen, vene om de betyder så mkt de har ju fan över 400 vänner.. Men hej vgd e kanske inte så intressant i fb-chatten 😛

Tack för alla goa svar vänner![smile]


   
SvaraCitera

Umpa Y:

Men hej vgd e kanske inte så intressant i fb-chatten 😛

Nej, men det är en bra början. Kör hårt bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Umpa Y:

Men hej vgd e kanske inte så intressant i fb-chatten

Spelar ingen roll vad du skriver, om bruden gillar dig så blir hon glad bara du skriver något till henne.


   
SvaraCitera

Umpa Y:

Men hej vgd e kanske inte så intressant i fb-chatten 😛

Skriv och börja snacka om något då. Kan säkert hända en hel del. [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon är inte online på fb ofta..

Finns det inget annat sätt :O?


   
SvaraCitera