Aviseringar
Rensa alla

Hej kids


Ämnesstartare

chipsreklam:
miss u babypie

Vill träffa dig! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjena finger, hälsningar från kalla Sverige. Glad

Hur har det varit, vad var positivt vad var negativt? Berätta berätta berätta. Galen

Annars på UM, Isola har lämnat. Jag tjafsar som vanligt med er moderatorer... Inte mycket nytt tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:
Tjena finger, hälsningar från kalla Sverige. Glad

Hur har det varit, vad var positivt vad var negativt? Berätta berätta berätta. Galen

Annars på UM, Isola har lämnat. Jag tjafsar som vanligt med er moderatorer... Inte mycket nytt tror jag.

Tjabba! Hälsningar fråm typ säkert lika kalla Sydafrika. 

Namibia var fantastiskt (som vanligt),ska tillbaka i januari och försöka skaffa jobb där då det är många som peppat mig till det (+ det vore drömmen!). 
Sydafrika, där jag är, nu är skit. stället jag är på har inte någon bra etik (eller samma som jag har) när det kommer till djuren och de stöttar uppfödning av lejon, leoparder, geparder och tigrar. Vilket suger. Är även den enda volontären här så är väldigt ensam. Jag hade hellre spenderat mina sista två veckor i Namibia. 

Haha ja det låter som vanligt! Trist att Isola dragit 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Tjabba! Hälsningar fråm typ säkert lika kalla Sydafrika.

Hm, är det så? Här är det runt 10 °C (Stockholm).

Fingerprints: Namibia var fantastiskt (som vanligt),ska tillbaka i januari och försöka skaffa jobb där då det är många som peppat mig till det (+ det vore drömmen!).

Nice! Glad Vad blir det för jobb?

Fingerprints: Sydafrika, där jag är, nu är skit. stället jag är på har inte någon bra etik (eller samma som jag har) när det kommer till djuren och de stöttar uppfödning av lejon, leoparder, geparder och tigrar. Vilket suger. Är även den enda volontären här så är väldigt ensam. Jag hade hellre spenderat mina sista två veckor i Namibia.

Hm, var det ditt eget val att vara där de sista två veckorna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Trist att Isola dragit

Jo jag tycker det också. Ledsen Det blev tydligen mycket tjafs på slutet mellan henne och några andra umare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Hm, är det så? Här är det runt 10 °C (Stockholm).

Nice! Glad Vad blir det för jobb?

Hm, var det ditt eget val att vara där de sista två veckorna?

Det är väl ca 15 grader här just nu 🙂 börjar gå över till vinter.

Antagligen skulle jag jobba med djuren och med volontärerna. Men tar fan vad som helst bara jag får stanna där!

Jepp, så har bara mig själv  att skylla att jag inte gjorde min research ordentligt innan. Men det är det farliga med att boka sånt här genom organisationer för du får inte ens veta namnet på stället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: forumet e typ dött

mer dött än vanligt dött

det här e slutet

Äh, vi behöver bara importera fler rasister, nazister, antifeminister och annat folk med upprörande åsikter så kommer det bli fart på forumet igen. Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Det är väl ca 15 grader här just nu 🙂 börjar gå över till vinter.

Ok, bra timing att nu komma tillbaka till Sverige. Tumme upp

Fingerprints: Antagligen skulle jag jobba med djuren och med volontärerna. Men tar fan vad som helst bara jag får stanna där!

Glad

Fingerprints: Jepp, så har bara mig själv att skylla att jag inte gjorde min research ordentligt innan. Men det är det farliga med att boka sånt här genom organisationer för du får inte ens veta namnet på stället.

Ah well, du gör nog inte om det misstaget igen. Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Ok, bra timing att nu komma tillbaka till Sverige. Tumme upp

Glad

Ah well, du gör nog inte om det misstaget igen. Blink

Haha ja, nice att komma tillbaka till vår/sommar! 

Haha nä för kommer nog aldrig åka till något annat ställe än Namibia ändå 😉  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:
vem.

Puss 

Zymba:
Välkommen tillbaka, Finger! HjärtaHjärtaHjärta

Hjärta Tack! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Haha nä för kommer nog aldrig åka till något annat ställe än Namibia ändå 😉

Tumme upp Hur länge tänkte du vara där och jobba?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Tumme upp Hur länge tänkte du vara där och jobba?

Så länge jag får (om jag får) har typ kanske 20% chans att få jobb där. Många som vill (just nu har det precis skickat hem en personal som är grym så hon kommer ju såklart bli frågad först) och allt beror på volontärsiffror (Om jag behövs över huvudtaget ). Men vet att alla gillar mig och hur jag jobbar och att många i prsonalen vill ha kvar mig osv. Tror det är bra att jag kommer i januari (om inte ett mirakel skulle ske och de hörde av sig innan och jag kan komma gratis - alltså inte som volontär) som volontär i tre månader, jobbar hårt som fan, ber om ett jobb i slutet, åker hem,  det blir sommar och högre volontärsiffror och de kontaktar mig. Det är min plan! Det kommer bli svårt men fan jag måste försöka.

Blir jag anställd är det tre månader i taget . Skulle nog bara bli över sommaren. Förhoppningsvis mer men jag tror inte det, tror hellre de satsar på utbildad personal. Och är volontärsiffrorna låga så klarar de sig med personalen som är där.

Luddigt inlägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men är lyckligt lottad för vet iaf minst 3 personer som garanterat skulle nämna mig om de behöver mer folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Så länge jag får (om jag får) har typ kanske 20% chans att få jobb där. Många som vill (just nu har det precis skickat hem en personal som är grym så hon kommer ju såklart bli frågad först) och allt beror på volontärsiffror (Om jag behövs över huvudtaget ). Men vet att alla gillar mig och hur jag jobbar och att många i prsonalen vill ha kvar mig osv. Tror det är bra att jag kommer i januari (om inte ett mirakel skulle ske och de hörde av sig innan och jag kan komma gratis - alltså inte som volontär) som volontär i tre månader, jobbar hårt som fan, ber om ett jobb i slutet, åker hem, det blir sommar och högre volontärsiffror och de kontaktar mig. Det är min plan! Det kommer bli svårt men fan jag måste försöka.

Blir jag anställd är det tre månader i taget . Skulle nog bara bli över sommaren. Förhoppningsvis mer men jag tror inte det, tror hellre de satsar på utbildad personal. Och är volontärsiffrorna låga så klarar de sig med personalen som är där.

Ok, tror att jag förstår (efter att ha läst 2 ggr). Glad Det är värt att försöka få jobbet, utan tvekan. Sen hur det blir är upp till de andra som bestämmer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Ok, tror att jag förstår (efter att ha läst 2 ggr). Glad Det är värt att försöka få jobbet, utan tvekan. Sen hur det blir är upp till de andra som bestämmer.

haha! sammanfattningsvis så beror det på volontärsiffror och vilka andra som är intresserade av ett jobb Glad


   
SvaraCitera