Aviseringar
Rensa alla

Hej killar! Hur tycker ni att en tjej ska uppföra sig för att ni ska bli intresserade?


Ämnesstartare

Ja, som rubriken lyder!

Tex att ni är ett killgäng som drar till några tjejer och ser film, hur ska tjejen uppföra sig för att ni ska bli intresserade, vad tycker ni helt enkelt är charmigt? Ska hon ta för sig, ska hon vara högljudd, blyg, tillbakadragen? Ja, nå?

Och vad är riktigt avtände uppförande?


   
Citera
Ämnesstartare

Försök jättemycket vara någon du inte är, sen när du är ihop med killen så märker han att du är någon helt annan än han trott. Alla killar gillar det[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ såhär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Försök jättemycket vara någon du inte är, sen när du är ihop med killen så märker han att du är någon helt annan än han trott. Alla killar gillar det[wink]

Det ultimata är att låtsas vara en tjej och sedan avslöja att man är en kille [blush][blush]

Dold text: så gör jag hela tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antagligen ska hon vara sig själv? [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är ett plus om hon är sig själv[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men jag snackar mer i uppförande... DAH?


   
SvaraCitera

tygskor:

DAH?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Ögon i en plåthink

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tygskor:

Men jag snackar mer i uppförande

Smek killen på benet [y]

tygskor:

Och vad är riktigt avtände uppförande?

Om hon säger

tygskor:

DAH?

[n]


   
SvaraCitera

tygskor:

ska hon vara högljudd

neeej snälla inte högljudd....alla killar inklusive mig själv hatar såna typer, de e inte värda en krona [tired].
enligt min erfrarenhet så får du vara dig själv om du vill att killen verkligen ska bli intresserad [smile] LYCKA TILL


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StoraHimlen:

neeej snälla inte högljudd....alla killar inklusive mig själv hatar såna typer, de e inte värda en krona .
enligt min erfrarenhet så får du vara dig själv om du vill att killen verkligen ska bli intresserad LYCKA TILL

pfft, vi pratar inte om mig här[surprised] jag uppför mig alltid[zzz]


   
SvaraCitera

tygskor:

vi pratar inte om mig här[surprised] jag uppför mig alltid[zzz]

okej...men då får den du pratar om göra så här istället för dig [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

intresserad, avvaktande, retsam, sända dubbla signaler, kolla som att "jag vill ha dig" men samtidigt mota bort eller dra sig iväg lite på skoj, sånt är skoj! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va som dig själv såklart och samtidigt flörta lite med killen
så att han har en '' tjing '' på vad som händer [cool]


   
SvaraCitera