Aviseringar
Rensa alla

Hej Kropp & Knopp!


Ämnesstartare

Ja går i en skola där ja gårde i sjääte klas. I en anna klaass går en aanan tjejj som ja e kjär i men ja vet inten om hon e kjär i mej hon har itne sagt de men i ala falls å går hon där och ibland på rastne brkar hon leka nigger som de hete förud me som man itne får sägja lägnre så nu heter de RUTA..... men ialla fall hn lekte de förut men itne nu längre o ja e kjär i henne fast nu leker hon itne nigger eller RUTA lägnre för nu RÖKER hon o ibland honglar hon me nicklas som ee två år eldre.. allså går han i ÅTTAN o ja e tjär i henne.. tjejn allså inte NICKLAS.... men i alla fall nu honglar hon me honom.. NICKALS allså.. å ibalnd när hon e ute på rasten o inte gjör de me honm brukar ja tenka påå henne å då blir min snopp hård... e ja normal o blir hans snopp ochså hård? nicklas allså?

tack för svar mvhh robet


   
Citera

Det är fullkomligt normalt det du upplever.
Mvh
Redaktionen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappa bruka r dra mej i snoppen är ja normal då da?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fråga:
Är man bög om man runkar? man rör ju faktiskt ett manligt könsorgan ...?

Svar:
Nej, att runka har ingenting att göra med ifall man är homosexuell eller inte. Det krävs mycket mer än att man rör ett manligt könsorgan för att man skall vara bög. Det handlar heller inte bara om att man har sex med en annan man, utan det handlar också om ifall man blir kär i män, ifall man vill krama och kyssa andra män, och vill vara tillsammans med andra män och ha ett förhållande med allt vad det innebär av kärlek, närhet, omsorg och sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det där är inte kul, finns alldeles för många av samma sort här [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Det där är inte kul, finns alldeles för många av samma sort här [n]

[confused][confused][confused][confused]

Fråga:
Hej! Jag är en kiis på 10 sommrar och jag undrarr om bögar blir kåta på sina egna pillesnoppar?? jag menar.., det är ju ändå en kuk???... eller??????

MvH Undrarnde homo gay

Svar:
Alla människor kan tycka att det är skönt att ha sex med sig själva, dvs onanera. Att man är homosexuell/bög innebär däremot INTE att man tänder på varje snopp man ser. Det handlar om att bli kär i och tända på personer av samma kön.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHAH!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tubsockan:

[confused][confused][confused][confused]

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

obbss obss Undrarnde homo gay vet va han talr om man e bög om man runkarrr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lr bögar täner på sin kuk kvare ej samma som ovan ??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tubsockan:

obbss obss Undrarnde homo gay vet va han talr om man e bög om man runkarrr

ja tender på a nypa mig i brötsvårtn e ja gay lr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

ja tender på a nypa mig i brötsvårtn e ja gay lr?

mm d e väll klart ?!? fattaru ej d själv elr hahahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tubsockan:

mm d e väll klart ?!? fattaru ej d själv elr hahahahaha

tänkr sejja ti friends.se att dy mobbas½!!!


   
SvaraCitera