Aviseringar
Rensa alla

hej läs denhär tråden


Ämnesstartare

hej alla som använder den här forumdelen jag tycker det är viktigt att ni läser den här tråden och reagerar:
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=291633


   
Citera

Skriv någonting som skulle kunna höra hemma i denna forumkategori istället.


   
SvaraCitera

isola:

Skriv någonting som skulle kunna höra hemma i denna forumkategori istället.

Jag tycker inlägget är ett ganska bra sätt att uppmärksamma tråden på?
Tråden handlar ju om homo & bisexualitet?


   
SvaraCitera

Complicated:

Jag tycker inlägget är ett ganska bra sätt att uppmärksamma tråden på?Tråden handlar ju om homo & bisexualitet?

Jo, men menar att han ska skriva någonting som är relevant för denna forumdel förutom att länka till den andra tråden.
För att på så sätt påvisa att den behövs. Vilket den inte verkar göra. Verkar jättekonstigt att man som homo- eller bisexuell skulle lägga sina trådar här bara för att kärleksproblemet (eller vad det nu kan vara) involverar en samkönad.


   
SvaraCitera

isola:

Verkar jättekonstigt att man som homo- eller bisexuell skulle lägga sina trådar här bara för att kärleksproblemet (eller vad det nu kan vara) involverar en samkönad.

Inte så konstigt med tanke på vad endel människor kan slänga ur sig om andra[smile]


   
SvaraCitera

Complicated:

Inte så konstigt med tanke på vad endel människor kan slänga ur sig om andra[smile]

Men det är ju just därför man ska "avdramatisera" själva homo och bisexualitetgrejen. Så att folk fattar att det inte är någon big deal att vara det.


   
SvaraCitera

isola:

Men det är ju just därför man ska "avdramatisera" själva homo och bisexualitetgrejen. Så att folk fattar att det inte är någon big deal att vara det.

Eller så kan man få välja, om man nu inte vill riskera att bli trampad på, och kunna lägga den i fristadsforumet för HBT personer ist?[smile]


   
SvaraCitera

Complicated:

Eller så kan man få välja, om man nu inte vill riskera att bli trampad på, och kunna lägga den i fristadsforumet för HBT personer ist?[smile]

Men varför skulle man vilja göra det [mad][mad] dumma flicka
Problemen blir ju inte annorlunda bara för att man är bi eller homo.
Krångligare kanske, men ändå samma sak tycker jag. Alla är lika liksom.


   
SvaraCitera

isola:

Men varför skulle man vilja göra det dumma flicka

För att vi HBT-personer ofta kränks i "normala" forum?


   
SvaraCitera

Complicated:

För att vi HBT-personer ofta kränks i "normala" forum?

Har nog inte sett något sådant här, men förekommer säkert iof. Men man kan ju gå in och kränka folk i HBT-tråddelen också om man vill det. Det belönas ju dock med en varning.


   
SvaraCitera

isola:

Har nog inte sett något sådant här, men förekommer säkert iof. Men man kan ju gå in och kränka folk i HBT-tråddelen också om man vill det. Det belönas ju dock med en varning.

Jag har själv inte blivit det, men sett andra som blivit. Sant, men större risk i ett "normalt" forum. HBT forumet ger lite mer trygghet för dom osäkra.


   
SvaraCitera

Complicated:

HBT forumet ger lite mer trygghet för dom osäkra.

Santsant. Då borde det ju få vara kvar kanske.


   
SvaraCitera

isola:

Santsant. Då borde det ju få vara kvar kanske.

[y]


   
SvaraCitera

Complicated:

HBT forumet ger lite mer trygghet för dom osäkra.


   
SvaraCitera