Aviseringar
Rensa alla

Hej... [sad]


Ämnesstartare

Jag råkade somna vid 21-tiden. Vaknade nu. Bah. [cry] Vad ska jag göra? Första gången jag vaknade var vid 00-tiden, tvingade mig själv att somna om då så tror inte att jag lyckas göra det igen [blush]

Jag vara vaken tills Tobbish vaknar och ska gå till jobbet, gå och lägga mig då och försöka sova någon timme så att jag inte förstör min dygnsrytm helt eller ska jag fortsätta att vara vaken? [cry]

Tur att Gugge är vaken och kan underhålla mig [blush]


   
Citera
Ämnesstartare

Jag har dessutom ett STOR varigt skoskav på OVANSIDAN av min vänstra stortå. FML. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Väck honom med en avsugning!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Väck honom med en avsugning!

Men euw, varför skulle jag? [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag somnade om efter några timmar [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Väck honom med en avsugning!

Kom på nu att det hade varit jättenajs att göra det och precis när han vaknat till liv skrika: "APRIL APRIL DIN DUMMA SILL JAG KAN LURA DIG VART JAG VILL" i hans öra och sen gått iväg [cry][cry][cry][cry][cry] Varför tänkte jag inte på det [cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Varför tänkte jag inte på det

du o jonny borde helt klart slå ihop era kreativa hjärnor igen för att komma på fler hyss [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHA! Jag sov som en stock mellan 21:30 och 09:00 typ. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

du o jonny borde helt klart slå ihop era kreativa hjärnor igen för att komma på fler hyss

[cool]

Ensamvargen:

HAHA! Jag sov som en stock mellan 21:30 och 09:00 typ.

Hur?! Hmmm mitt nya täcke kanske är för varmt, för vaknade och kände mig svettig och febrig :pPpPp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Hur?! Hmmm mitt nya täcke kanske är för varmt, för vaknade och kände mig svettig och febrig :pPpPp

Sov under varmt täcke. Svettigt och varmt. Hehe. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Sov under varmt täcke. Svettigt och varmt. Hehe.

Låter hett [wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kändes lite fel att skriva så till dig, men ej så fel som jag trodde. Hm. Jag har nog förlikat mig med det faktum att du är en vuxen man nu och inte en söt liten oskuldsfull 15-åring [cry][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Låter hett

[blush]

Nintendo:

vuxen het man

[cute][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

[cute][blush]

asså, där går nog min gräns [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

asså, där går nog min gräns [blush]

hähähä. hatar att min shiftknapp verkar ha gått sönder. [sad]


   
SvaraCitera