Aviseringar
Rensa alla

hej!!! snälla hjälp mig


Ämnesstartare

HHAHAH! Om du inte vill så är det självklart att du inte ska ställa upp! O.o Det är en riktigt dålig kompis om hon blir arg för att du inte ställer upp på en trekant.... Gör som du vill och känner, strunta i om dem blir ledsna och säg att dem kan hitta någon annan. 


   
SvaraCitera

Jag vet att det låter taskigt men det är de enda rätta. Låt henne vet nu det måsta nog hon veta hon kan kanske blir ledsen på dig då eller arg låt henne veta nu.   Cool Va cool - LYCKA TILL Tumme upp

 

 

Two Pink Cupcakes: kig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload: Det är en riktigt dålig kompis om hon blir arg för att du inte ställer upp på en trekant....

vi har varit bästa kompisar sedan vi var små.....

Cutenessoverload: strunta i om dem blir ledsna och säg att dem kan hitta någon annan.

men hon vill inte ha nån annan hon vill bara göra det med mig för att jag har känt henne så länge. hon har sagt att jag är speciel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Two Pink Cupcakes:

det där låter så taskigt!!

jag ska tänka en stund. det är så att hon fyller år snart och hon önskar sig det av mig men ska tänka!! vet inte vad jag ska ge henne annars som hon blir nöjd av hon är ganska kr'äsen 🙁

Det är bra och tänka först handla där efter sen , hm ge henne en dildo i guld 😉 Rullar ögonen  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jasminemag: Jag vet att det låter taskigt men det är de enda rätta. Låt henne vet nu det måsta nog hon veta hon kan kanske blir ledsen på dig då eller arg låt henne veta nu.

Okej ska skriva på skype till henne nu och säga som jag tycker!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Two Pink Cupcakes: vi har varit bästa kompisar sedan vi var små.....

Har flera kompisar jag känt sen jag var liten men det gör ingen skillnad. Om du inte vill så vill du inte. Så småningom kommer ni troligtvis glida ifrån varandra (Väldigt sällan att kompisar håller ihop hela livet... man glider ifrån varandra och utvecklas till nya personer) och du kommer ångra att du gjorde det om du inte var 100% säker på det.

Two Pink Cupcakes: men hon vill inte ha nån annan hon vill bara göra det med mig för att jag har känt henne så länge. hon har sagt att jag är speciel.

Hon kan fjäska hur mycket hon vill men fortfarande ställ inte upp på något som du inte vill. Fall inte för grupptrycket och hon har ingen rättighet att säga vad du ska göra. Det är DU som kommer göra det och det är DU som alltid kommer minnas det, det spelar ingen roll vad hon vill eller känner, det är ditt liv. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload: Hon kan fjäska hur mycket hon vill men fortfarande ställ inte upp på något som du inte vill. F

jag har ett nytt problem nu!!!!!!!! :@

http://ungdomar.se/forum/thread/jag-skrev-pa-skype-att-jag-inte-ville


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ASSÅ säg ärligt du trollar med oss VA ? Shockerad 


   
SvaraCitera

VAR MED! 

V


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload: Hon kan fjäska

ok skriv här igen istället den andra tråden blev låst fattar inte varför egenkligen, det var ett annat ämnde men aja <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget Namn:
VAR MED! V

hadu du varit det fast du inte ville???? (:


   
SvaraCitera

Two Pink Cupcakes:

hadu du varit det fast du inte ville???? (:

Det är din chans ju 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Two Pink Cupcakes: ok skriv här igen istället den andra tråden blev låst fattar inte varför egenkligen, det var ett annat ämnde men aja <3

du kan svara på det jag skrev i den andra tråden om du vill Söt <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget Namn:

Det är din chans ju 😀

vad mena du med chans??? chans att få va hennes bästaste kompis igen? 

Cutenessoverload: du kan svara på det jag skrev i den andra tråden om du vill Söt <3

den tråden blev ju låst kan inte skrivai den :'( <3


   
SvaraCitera

Two Pink Cupcakes:

vad mena du med chans??? chans att få va hennes bästaste kompis igen? 

Chans till kompisar och sex. Double Win.


   
SvaraCitera