Aviseringar
Rensa alla

hej söt-umisar


Ämnesstartare

amsi:

nu blev jag sugen på pannkakor. vad hade du på dom?

sylt o keso, de gillar jag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

sylt o keso, de gillar jag!

nice! det är asgott med ost och skinka på våfflor!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: aha, snyggt! mitt blev rödskiftande för jag tonade det fel en gång, haha. men nu är jag gulhårig. har inte smakar de chipsen, men gillar garants chirrisar.

m, borde ha blekt mitt innan för att få det mer kopparrött men äh..... orka. men jag har sett dig på bild ju och där ser det inte så gult ut! ska du bleka mer för att få det mer blont än gult eller ska du ha som du har?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:

m, borde ha blekt mitt innan för att få det mer kopparrött men äh..... orka. men jag har sett dig på bild ju och där ser det inte så gult ut! ska du bleka mer för att få det mer blont än gult eller ska du ha som du har?

det är mest gult från mitten av håret och ner, men ser helt okej ut. ska bleka om en månad tror jag, för det har blivit så himla slitet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spelat Civilization och ätit bulgogi. Borde verkligen ha städat mitt rum eller tvättat eller något mer vettigt. Har fastnat i alla stereotyper som brukar tillskrivas ungkarlar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

Skapade en tråd Rodnar
http://ungdomar.se/forum/thread/woeoeoe-jag-har-gjort-en-lat-vad-tycker-ni-1

jag gillade den verkligen. har svårt för att gilla musik, men fan vad grym du är!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

nice! det är asgott med ost och skinka på våfflor!

ahhah har aldrig provat!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

manul:
Spelat Civilization och ätit bulgogi. Borde verkligen ha städat mitt rum eller tvättat eller något mer vettigt. Har fastnat i alla stereotyper som brukar tillskrivas ungkarlar.

det är tråkigt att städa. vad är bulgogi?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: jag gillade den verkligen. har svårt för att gilla musik, men fan vad grym du är!

Åh, tack! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

det är tråkigt att städa. vad är bulgogi

Grillade köttstrimlor marinerade i soja, sesamolja, vitlök och lite andra saker. Lite som Yakiniku ifall det säger mer. Undviker bildexempel då rätten inte direkt är speciellt vacker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

manul:

det låter gott. vad är det för kött?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

det låter gott. vad är det för kött?

Nöt generellt tror jag. Hade säkert lämpat sig för lamm också ifall det kommit från ett kök som haft mer vett att äta mer lamm.


   
SvaraCitera
Draug

amsi: dagen är snart slut. vad är det du gjort?

nyfiken?Galen jag har fraktat 2och4 taktsmotorer, rökt holk och betalat räkningar. skitdag egentligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

manul:
Nöt generellt tror jag. Hade säkert lämpat sig för lamm också ifall det kommit från ett kök som haft mer vett att äta mer lamm.

det var ett tag sedan jag åt lamm. min mor brukade köpa ett halvt lamm när jag var liten, då hade vi mat i ett halvår.

Draug:

nyfiken?Galen jag har fraktat 2och4 taktsmotorer, rökt holk och betalat räkningar. skitdag egentligen.

holk låter bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

Åh, tack! Hjärta

tacka dig själv!


   
SvaraCitera