Aviseringar
Rensa alla

hej svejsan


Lounge
Ämnesstartare

Blåbärt:

men vae problemet dååå?

att jag inte orkar åka och skaffa


   
SvaraCitera

hej hej

osis hörru


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

jäla osiss


   
SvaraCitera

sånt e livet .

haft en bra helg lr


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

helt ok

var på grönan och åkte karuseller det var kul

hur har din helg varit


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

fast roligast var nog fish n chipsen jag åt.. med remouladsås.. det var gott


   
SvaraCitera

Lounge:

jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahar inge bröd hemma så kan ej göra äggmackor

Ok


   
SvaraCitera

löna av grannarna. hade ingen konservöppnare när jag flyttade förut men en rar tant ovanför hade det. men det var en krånglig öppnare så hon fick öppna min burk. sen råkade jag låsa in mina nycklar i källarförrådet pga dörren slog igen och jag ba ånej så kom jag att tänka på henne, så då knallade jag upp dit och hennes snälle son kom ned i handduk och öppnade dörren åt mig. finns sådana snällisar.
så där jag bor nu sprang stella bort förut (för att döda grannkatter) och jag var alldeles uppgiven pga mitt i natten och jag ba ågu hon är ju så aspie med bilar och allt hon kommer att bli överkörd. då kom granntant ut i rosa pyamas och hjälpte mig att leta. en liten varelse kom sen springande mot mig och kuttrade glatt. det var stella. jävla katt. tänkte sätta ut annons på blocket och sälja för en krona.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

DavidKron:

Ok

hahHAHAHHAHA min data har en functiön som tar mig bort ifrån sådana dära sidor illa kvickt

men d är fel ska vara en häst som låter sådär..........


   
SvaraCitera

vad kul. har de kul karuseller där? såna med hästar?

fish n chipsen är kul. Men remouladsås är lite knasigt.

Min helg har varit jättetråkigt. Suttit fast i en stuga i skogen men man ska inte deppa. Det kommer alltid en helg till. Och en till efter det. Sen vet man inte mer.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

isola:

tänkte sätta ut annons på blocket och sälja för en krona.

[crazy][crazy][crazy]

vad bra att hon kom tillbaka

men orkar inte gå till grannarna för att fråga om bröd


   
SvaraCitera

isola:

löna av grannarna. hade ingen konservöppnare när jag flyttade förut men en rar tant ovanför hade det. men det var en krånglig öppnare så hon fick öppna min burk. sen råkade jag låsa in mina nycklar i källarförrådet pga dörren slog igen och jag ba ånej så kom jag att tänka på henne, så då knallade jag upp dit och hennes snälle son kom ned i handduk och öppnade dörren åt mig. finns sådana snällisar. så där jag bor nu sprang stella bort förut (för att döda grannkatter) och jag var alldeles uppgiven pga mitt i natten och jag ba ågu hon är ju så aspie med bilar och allt hon kommer att bli överkörd. då kom granntant ut i rosa pyamas och hjälpte mig att leta. en liten varelse kom sen springande mot mig och kuttrade glatt. det var stella. jävla katt. tänkte sätta ut annons på blocket och sälja för en krona.

Dagens ilandsproblem


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

El Guaje:

vad kul. har de kul karuseller där? såna med hästar?

såg inga hästar

men sånna har d nog med =)

El Guaje:

fish n chipsen är kul. Men remouladsås är lite knasigt.

nä det tycker jag inte tyckte såsen var bäst....... vet inte vad du har ätit för sånna såser men den var bäst.................

El Guaje:

Min helg har varit jättetråkigt. Suttit fast i en stuga i skogen men man ska inte deppa. Det kommer alltid en helg till. Och en till efter det. Sen vet man inte mer.

vadå stuga i skogen

ja det kommer alltid en dag efter dagen


   
SvaraCitera

Lounge:

men orkar inte gå till grannarna för att fråga om bröd

har du bra grannar? sådant var ju inte alls viktigt när man var liten, utom om det fanns någon rolig att leka med i samma ålder inom rimligt avstånd, men nu är det jättemys tycker jag. har jättegulliga. gick i ösregnet och hade jättelångt kvar så körde en bil in framför mig och det var mina grannar som ba vi såg dig här i regnet så vi körde efter dig du kan få skjuts om du vill. det var snelt.


   
SvaraCitera

DavidKron:

Dagens ilandsproblem

är du full eller? det handlade om min katt. en levande varelse.


   
SvaraCitera