Aviseringar
Rensa alla

Hej, tycker ni att jag lever ett farligt liv?


Ämnesstartare

Flera personer i min närhet har påpekat detta, och gör jag verkligen det? detta var en händelse som hände i augusti-september.
Hej, ganska mycket har hänt sen sist... denna dagen har varit så sämst så den inte ens var värd att finnas till. värre var det i helgen faktiskt.

Skulle ju träffa Johnie i fredags och det gjorde jag ju. På tåget ringde jag och då sa han att jag skulle komma till biblioteket så kunde han hämta mig där. men jag skulle ringa när jag var där. Så ringde jag när jag var i borås en evig tid men han svarade inte. iaf dök han upp vid biblioteket och hämtade mig på sin moped och då var jag ganska lycklig. Vi åkte hem till en kompis till han.. ja när vi var där ett tag så skulle tydligen Johnie duscha. Jag följde med ner för det var i källaren..iallafall så tänkte inte jag göra honom sällskap , satt ungefär i samma rum men en bit bort.. så sa johnie att jag kunde komma dit och inte sitta så långt bort. Han sa att jag kunde sitta på en pall eller nåt men jag satte mig på golvet. Så såg han väl att jag hade hål i mina byxor alltså dem hade gått upp typ på bakre låret..så sa han att jag lika gärna kunde ta av mig kläderna. så gjorde jag det och så duschade vi tillsammans. Och vad hände där ja det kan ni väl lista ut.. iallafall så blev vi avbrutna för en tjej knacka på dörren och sa att vi inte fick knulla i hennes dusch. HAHA vi visste inte att det var hennes..:p

Så då gick vi upp igen och så.. sa johnie till mig efter ett tag att han hade stånd hela tiden och frågade om vi kunde gå in på toa lite snabbt.. nej senare sa jag då.

Mhm och så skulle han tydligen hämta 2 tjejer för dom skulle festa med oss eller något.

Senbara spårade det ur, han som var i lägenheten ringde till johnie men han svarade inte. vi fick inte tag på johnie.. vi fick reda på att han höll på att bli dödad av ett gäng och polisen var efterhonom, han gömde sig osv.
Iaf så kom Jimmy han som bodde i lägenheten dit efter ett tag med sin lillebror. Sn hämtade jag jenny. vi var där ganska länge men det jag minns är att vi tände ljus det var mysigt, jag snortade en till lina amfetamin och jag fick en plattång av Jimmy. mådde jättebra.
Sen tog vi en taxi till Jimmys lillebrors lägenhet på trandared.. den var jättestor och jättefin. Jag mådde bra där, men granntjejen var där och tjatade som fan, jag o jenny ville att hon skulle gå hela tiden. Så tog jag-vad heter det, bomb? med amfetamin alltså amfetamin inrullat i papper och svalde.
Mådde jätebra:) det kittlade i benen och jag mådde så bra. Vad hände sen da?
Typ vi var vakna hela natten.

Sen på förmiddagen började jag väl må dåligt. mådde illa. Och då fick jimmy ett sms av johnie.. han ville inte säga till mig vad han skrev då fattade väl jag att det var något som skulle göra mig svartsjuk..

Sen iaf fick jag reda på det.. Jimmy sa att han hade skrivit att han hade hittat på det där med polisen som ursäkt till mig, för han hade sett en snygg brud på stan som han ville sätta på eller vad det var.

Alltså..jag blev inte så jätteledsen, men jag kände hur tårarna vällde upp.. jag gick in i sovrummet och jenny kramade mig och tröstade mig. jag bara grät och var ledsen över det.. trodde inte han kunde göra så mot mig jag trodde han visste att jag iaf gillade honom. Trodde han tyckte om mig. Istället s å har han utnyttjat mig totalt..

Iallafall sen så gick jag o jenny ut därifrån och jimmy är väldigt hård och taskig ibland..men han kramade mig iaf och sa att jag skulle glömma honom, att jag inte dör av detta osv.

Så satte vi oss i soffan och givetvis börjar jimmy genast tjata om att jag skulle ta hans lillebror istället, alltså jonathan som var i soffan också... han sa Men gå in i sovrummet och ha sex med jonathan ist så glömmer du johnie, och så gör du johnie svartsjuk också. Min lillebror är fan snygg och den bästa killen man kan få.,.

herregud jag var inte alls intresserad av honom. Jag sa inget bara log lite..så sa jag att jag nog inte ville det och då frådade jimmy vad det var för fel på Jonathan. Kände mig som en idiot.. tyckte faktiskt jimmy var mycket snyggare ju.
För att slingra mig undan sa jag "ja, om jenny är med.." hehe då sa jimmy att vi alla kunde ha sex därinne. HAHA jag hade faktiskt gått med på det om jenny hade velat:)

Men sen...eftersom jimmy redan hade parat ihop jonathan och mig var det väll självklart att vi skulle börja hångla osv.

Orkar inte förklara mer nu, men allt är så misslyckat nu och jag har förlorat min johnie... nej jag dör inte av detta men endå. Helst vill jag ha jenny här nu jag känner mig ensam.

Nu ska jag snart läsa Playboy boken som dom hade i skolan men man får inte låna hem den:( jenny skulle logga in snart men hon gör väl aldrig det..


   
Citera

du lever jättesmart tycker jag[smile]


   
SvaraCitera

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

du lever jättesmart tycker jag[smile]

mm jag vet. tänker verkligen efter före allting. 🙂

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

isola:

[rolleyes]

Men snälla, dina försök att känna mig ledsen biter inte på mig så lägg ner med dina kommentarer 🙂


   
SvaraCitera

Sa ra:

mm jag vet. tänker verkligen efter före allting. 🙂

jo, du tänker verkligen efter(åt)[smile]


   
SvaraCitera

Sa ra:

Men snälla, dina försök att känna mig ledsen biter inte på mig så lägg ner med dina kommentarer 🙂

[shake]
Har jag sagt något om att du ska vara ledsen?
vet inte vad för reaktioner du är ute efter gumman, men du lär inte få några positiva[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

[shake]
Har jag sagt något om att du ska vara ledsen?
vet inte vad för reaktioner du är ute efter gumman, men du lär inte få några positiva[wink]

Nä för jag har tråkigt. jag kan inte sova 🙁


   
SvaraCitera

Sa ra:

Nä för jag har tråkigt. jag kan inte sova 🙁

såja, lägg dig ner bara


   
SvaraCitera

Nej, men patetiskt däremot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag trodde jag hade gått in på politik och samhälle men klickade antagligen fel.


   
SvaraCitera

ett kungligt liv


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Politik och Samhälle


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

Mawns:

ett kungligt liv

[love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Nej, men patetiskt däremot

isola:

såja, lägg dig ner bara

Vad fan är det med er? [mad] så fort jag säger till mina vänner att jag är medlemmar på ungdomar.se så skrattar alla och säger att alla är så löjliga där. jag håller faktiskt med..=) Du är också patetisk =)


   
SvaraCitera