Aviseringar
Rensa alla

Hej, tycker ni att jag lever ett farligt liv?


Jag läste igenom det hela lite snabbt och fick den uppfattningen att du snortade lite tjack, knullade runt och grät en skvätt.

Nej, du lever inte ett farligt liv men mitt tips till dig är - Ryck upp dig och sluta äckla dig. Tänk på din image. Fortsätt gärna dra linor men den som skyltar med det är dum i huvudet, alla vet väl att du lär få den här stämpeln i den här fördomsfulla landet - Billig pundarhora.

Inga personangrepp, bara sanning.
Puss på kinden raring.


   
SvaraCitera

Sa ra:

Du är också patetisk =)

Möjligt, men det var verkligen smärtsamt att läsa texten ovan, jag tror att du vill leva ett "farligt" liv och därför gör en massa efterblivet skit för att bevisa att det är så, för dig själv eller andra. I vilket fall så bör du skaffa dig lite karaktär.


   
SvaraCitera

Sa ra:

så fort jag säger till mina vänner att jag är medlempå ungdomar.se så skrattar alla och säger att alla är så löjliga där.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

botox:

Fortsätt gärna dra linor men den som skyltar med det är dum i huvudet


   
SvaraCitera

Sa ra:

Vad fan är det med er?

vi tycker synd om dig, det är den enda reaktionen du att kommer få.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

botox:

Fortsätt gärna dra linor men den som skyltar med det är dum i huvudet

Hahahah som om jag gjort det. säger bara det om någon frågar.

Viljans Triumf:

jag tror att du vill leva ett "farligt" liv och därför gör en massa efterblivet skit för att bevisa att det är så,

Nej 😀 vore ganska efterblivet isåfall.

Haha bara för att jag skrev denna tråden så tror folk att jag alltid säger allt jag gör som att jag är stolt över det:) nej absolut Inte. men igår fick jag bara en tankeställare om att jag inte vill bli beroende av droger, det är min värsta mardröm. men om man vill testa, så tror jag att ingen kan hindra en för viljan är för stark.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du full?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CloseToMe:

Är du full?

Ja, är du?


   
SvaraCitera

Sa ra:

men igår fick jag bara en tankeställare om att jag inte vill bli beroende av droger, det är min värsta mardröm.

Jag tycker bara att det är så otroligt töntigt med dessa små, osäkra människor som tror att de blir beroende efter några knarkkvällar. Väx upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sa ra:

amfetamin

[no-no][no-no][no-no]

botox:

efter några knarkkvällar

En gång kan räcka. Kände en kille som testa EN gång. Han fick psykos, o han e helt körd nu, o då menar jag för alltid. O där försvann min nyfikenhet.
+ att dråger är djävligt luriga.

Sa ra:

Men sen...eftersom jimmy redan hade parat ihop jonathan och mig var det väll självklart att vi skulle börja hångla osv.

Kändes det så för att du var påverkad?

För mig låter det som att du har mkt dig själv att skylla. O det är bara du som kan ändra ditt "beteende".


   
SvaraCitera

Sa ra:

Men sen...eftersom jimmy redan hade parat ihop jonathan och mig var det väll självklart att vi skulle börja hångla osv.

Nej, varför det? Bara för att någon annan säger att du ska strula så betyder det väl inte att du måste det? Visa lite karaktär för tusan.


   
SvaraCitera

fjowtiz.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

botox:

Jag tycker bara att det är så otroligt töntigt med dessa små, osäkra människor som tror att de blir beroende efter några knarkkvällar. Väx upp.

Kan du lägga av? Det är inte några knark-kvällar jag kan inte ens räkna de gångerna jag har varit hög. har du ens prövat droger själv? är det inte ganska normalt att man kan bli rädd ibland med tanke på att det är ganska farliga substanser? Väx upp själv!

Han_som_missa:

En gång kan räcka. Kände en kille som testa EN gång. Han fick psykos, o han e helt körd nu, o då menar jag för alltid. O där försvann min nyfikenhet.

Mm min väninna blev helt galen när hon rökte på, iochförsig gjorde hon det samtidigt som hon var gravid hon tänkte göra abort. Men hon fick massa psykoser och sammanbrott, lite läskigt..

Han_som_missa:

För mig låter det som att du har mkt dig själv att skylla. O det är bara du som kan ändra ditt "beteende".

alltså, jag kunde inte göra så mycket visst kunde jag säga nej men jag brydde mig typ inte och han var så stark så han höll fast mig också.


   
SvaraCitera

[zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kallprat:

Bara för att någon annan säger att du ska strula så betyder det väl inte att du måste det? Visa lite karaktär för tusan.

tror inte riktigt att du kan sätta dig in i min situation. Jag kunde inte säga nånting för då skulle jag göra honom sårad..så fort jag sa att jag inte visste om jag ville det, så fråga hans storebror vad det var för fel på hans lillebror. Visst kunde jag sagt nej, men han jag var med tyckte verkligen om mig väldigt mycket, tror han skulle bli väldigt sårad om jag hade sagt nej. Du kan inte sätta dig in i min situation för han var otroligt stark och dessutom typ, psykiskt instabil..


   
SvaraCitera