Forumet - Hej um

Hej um

262 0 30
här hade jag tänkt skriva något om att jag alltid läser trådar som blivit låsta, oavsett om de verkade intressanta eller ej innan låsningen, men sedermera kom jag på att jag inte har någon koll.
på någonting.
alls.
överhuvudtaget.

Hejrå!

Dold text: ps. jag är alla tautologier och kommans bitch
Då är vi två.
För att medverka i denna tråd så berättar jag nu att jag inte har någon koll på olika ismer och att mina pretentiösa veganvänner satt och diskuterade saker med sådana fina ord att jag tappade bort mig efter tredje ordet i meningen.

Det var någon ism om moral tror jag. Utterism kanske. Eller något.

Spana också in:

Harpyja:

Vad skulle vi tävla om? Det låter intressant, så jag tackar inte nej till duellen.

den som slutar citera den andre först har förlorat. maktspel eller tidsfördriv, se det som du vill.......

p.s. man måste säga något åtminstone delvis meningsfullt i varje inlägg. d.s.
iosib:

den som slutar citera den andre först har förlorat. maktspel eller tidsfördriv, se det som du vill.......

Så det betyder att jag inte får gå och lägga mig nu alltså. Jag antar att tvättstugan kan vänta några timmar till.

iosib:

p.s. man måste säga något åtminstone delvis meningsfullt i varje inlägg. d.s.

Jag tänkte börja med en tes citerad av en väninna om den utilitaristiska synen på att mörda någon, men sedan insåg jag att jag inte är tillräckligt påläst att ha en sådan kamp med dig, så jag startar ett ämne om sex och samlevnad istället.

Alla killar borde vara omskurna.
Harpyja:

Så det betyder att jag inte får gå och lägga mig nu alltså. Jag antar att tvättstugan kan vänta några timmar till.

leken gäller livet ut......

Harpyja:

Alla killar borde vara omskurna.

jag håller i viss mån med, ifall man ser till kuken som ett objekt till för att stoppa i diverse hål hade det varit fördelaktigt. lätt att rengöra och så. dock är omskurna kukar mindre känsliga än icke-omskurna, så njutningen för killen minskar (ingen lösning är perfekt).
iosib:

jag håller i viss mån med, ifall man ser till kuken som ett objekt till för att stoppa i diverse hål hade det varit fördelaktigt. lätt att rengöra och så. dock är omskurna kukar mindre känsliga än icke-omskurna, så njutningen för killen minskar (ingen lösning är perfekt).

Delvis sant, men betyder det då att utlösningen är svagare? För den sak jag låg med kunde minsann komma rätt snabbt om han ville. Men antar att det var för att jag låg vänd ifrån honom.

Fast om man är omskuren sedan barnsben så vet man inte skillnaden på med och utan och kan därför tycka att den tillfredsställelsen som sker är tillräcklig.
Harpyja:

Delvis sant, men betyder det då att utlösningen är svagare?

ingen aning.

Harpyja:

Men antar att det var för att jag låg vänd ifrån honom.

[crazy][crazy][crazy]

Harpyja:

Fast om man är omskuren sedan barnsben så vet man inte skillnaden på med och utan och kan därför tycka att den tillfredsställelsen som sker är tillräcklig.

exakt. sen tycker jag att den viktiga frågan är om det praktiska är mer värt än njutningen.