Aviseringar
Rensa alla

Hej um


Ämnesstartare

iosib:

man behöver inte ha ett påstående ifall man låter handlingen tala.

Vad skulle vi tävla om? Det låter intressant, så jag tackar inte nej till duellen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Vad skulle vi tävla om? Det låter intressant, så jag tackar inte nej till duellen.

den som slutar citera den andre först har förlorat. maktspel eller tidsfördriv, se det som du vill.......

p.s. man måste säga något åtminstone delvis meningsfullt i varje inlägg. d.s.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

den som slutar citera den andre först har förlorat. maktspel eller tidsfördriv, se det som du vill.......

Så det betyder att jag inte får gå och lägga mig nu alltså. Jag antar att tvättstugan kan vänta några timmar till.

iosib:

p.s. man måste säga något åtminstone delvis meningsfullt i varje inlägg. d.s.

Jag tänkte börja med en tes citerad av en väninna om den utilitaristiska synen på att mörda någon, men sedan insåg jag att jag inte är tillräckligt påläst att ha en sådan kamp med dig, så jag startar ett ämne om sex och samlevnad istället.

Alla killar borde vara omskurna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Så det betyder att jag inte får gå och lägga mig nu alltså. Jag antar att tvättstugan kan vänta några timmar till.

leken gäller livet ut......

Harpyja:

Alla killar borde vara omskurna.

jag håller i viss mån med, ifall man ser till kuken som ett objekt till för att stoppa i diverse hål hade det varit fördelaktigt. lätt att rengöra och så. dock är omskurna kukar mindre känsliga än icke-omskurna, så njutningen för killen minskar (ingen lösning är perfekt).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

jag håller i viss mån med, ifall man ser till kuken som ett objekt till för att stoppa i diverse hål hade det varit fördelaktigt. lätt att rengöra och så. dock är omskurna kukar mindre känsliga än icke-omskurna, så njutningen för killen minskar (ingen lösning är perfekt).

Delvis sant, men betyder det då att utlösningen är svagare? För den sak jag låg med kunde minsann komma rätt snabbt om han ville. Men antar att det var för att jag låg vänd ifrån honom.

Fast om man är omskuren sedan barnsben så vet man inte skillnaden på med och utan och kan därför tycka att den tillfredsställelsen som sker är tillräcklig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Delvis sant, men betyder det då att utlösningen är svagare?

ingen aning.

Harpyja:

Men antar att det var för att jag låg vänd ifrån honom.

[crazy][crazy][crazy]

Harpyja:

Fast om man är omskuren sedan barnsben så vet man inte skillnaden på med och utan och kan därför tycka att den tillfredsställelsen som sker är tillräcklig.

exakt. sen tycker jag att den viktiga frågan är om det praktiska är mer värt än njutningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

exakt. sen tycker jag att den viktiga frågan är om det praktiska är mer värt än njutningen.

Go for it.
Tillfredsställ nästa kvinna du penetrerar. Hon kommer att skrika av glädje.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Go for it.

jag personligen kommer inte, jag vill helst inte göra något kirurgiska ingrepp i onödan, jag menade rent allmänt.

Harpyja:

Tillfredsställ nästa kvinna du penetrerar. Hon kommer att skrika av glädje.

sex är rätt främmande för mig för tillfället (fast så säger jag alltid, sen hamnar jag över någon och undrar vad fan jag gör där), så det skulle inte vara ett argument, direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

jag personligen kommer inte, jag vill helst inte göra något kirurgiska ingrepp i onödan, jag menade rent allmänt.

Då jag vet vad du tidigare har tänkt när vi har haft diskussionen så varför inte, om det är enklare. Fast egentligen håller jag med. Det är rätt onödigt.

iosib:

sex är rätt främmande för mig för tillfället (fast så säger jag alltid, sen hamnar jag över någon och undrar vad fan jag gör där), så det skulle inte vara ett argument, direkt.

Nej, men när man väl bestämmer sig för ett monogamt förhållande och börjar få slut på idéer i sänghalmen så är det alltid värt att testa så småningom. Men det är väl några århundraden kvar tills dess.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

.

det här var en tråkig lek...... undrar var min tävlingsinstinkt är. jag ger upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

det här var en tråkig lek...... undrar var min tävlingsinstinkt är. jag ger upp.

Tack, god natt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Funderar på att sluta ha ögonbryn, coolt eller ej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

Funderar på att sluta ha ögonbryn, coolt eller ej?

Coolt ett tag, göre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snygg duell för övrigt, Harpyja och iosibiboy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Utterism

[love]


   
SvaraCitera