Aviseringar
Rensa alla

Hej UM


Ämnesstartare

Hoppa fram till 1:10. UM i ett nötskal med nykomlingar, åtminstone i mitt fall.. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Hoppa fram till 1:10. UM i ett nötskal med nykomlingar, åtminstone i mitt fall.. [blush]

Tips bli kommunist så får du snabbt vänner. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Tips bli kommunist så får du snabbt vänner. [wink]

Tyvärr, människor som inte har någon som helst förankring till verkligheten är i mina ögon skräp.. Så du är kommunist? [confused]


   
SvaraCitera

Zapetta:

Who needs logic?

Ingen, logik är överskattat! Man ska köra på känsla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Ingen, logik är överskattat! Man ska köra på känsla.

Jag instämmer, det är överlägset bästa alternativet när det blir för komplicerat. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Tyvärr, människor som inte har någon som helst förankring till verkligheten är i mina ögon skräp.. Så du är kommunist? [confused]

Jag har inte så mycket vänner här. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Jag har inte så mycket vänner här. [rolleyes]

Knappt jag heller, men jag stormtrivs oavsett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Knappt jag heller, men jag stormtrivs oavsett.

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Ingen, logik är överskattat! Man ska köra på känsla.

kan inte göra annat än att instämma [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

konstruktivt

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

logik är överskattat! Man ska köra på känsla.

Man ska hitta en bra blandning mellan logik och känsla. Om man bara kör på logik blir allt så jävla tråkigt och "färglöst". Om man bara kör på känsla går allt alltid åt helvete. Hittar man däremot en bra blandning av dessa två så går lagom mycket åt helvete samtidigt som det inte är tråkigt. Eller inte alltid tråkigt i alla fall[ops]

[love]


   
SvaraCitera

Storchen84:

Man ska hitta en bra blandning mellan logik och känsla. Om man bara kör på logik blir allt så jävla tråkigt och "färglöst". Om man bara kör på känsla går allt alltid åt helvete.

Det är sant! Men det är kul om man tillåter sig själv att bara köra på känsla ibland och låta det gå som det går! Fast det kanske inte alltid är läge för det. Sen kan det ju iofs vara kul att lyckas nån gång också, om allt går åt helvete hela tiden blir det lätt lite tråkigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Men det är kul om man tillåter sig själv att bara köra på känsla ibland och låta det gå som det går!

Jag tycker inte det. Det har hänt och händer faktiskt fortfarande att jag går till 100% på känsla... det är aldrig värt det, haha. Ändå gör jag om det ibland, som om jag glömmer, eller inte lär av mina misstag eller nåt[blush]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nejmen, jag tkr det är gött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har hört att du ska vara ett jobbigt troll

är ny

hej


   
SvaraCitera