Aviseringar
Rensa alla

Hej um


elverpigen:

Grejen är ju att jag går hem av fysiska skäl, inte psykiska. Även om psykiska blev en stor del av det idag

Hon ville väl att du skulle härda ut. Kanske. Maila henne om att du inte tyckte om vad hon gjorde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hon ville väl att du skulle härda ut. Kanske. Maila henne om att du inte tyckte om vad hon gjorde.

Tror tbh att hon förstod det, men sure, är väl aldrig fel att vara övertydlig


   
SvaraCitera

Jag har full förståelse för sådant! Har säkert stormat ut ur en massa skolsituationer av liknande anledningar, dock förlängesedan. Har dock för ca fyra fem år sedan i äkta drama queenanda slängt ett stort glas tvärs igenom min pappas lägenhet och sedan stormat iväg med en smälld dörr bakom mig pga han sade en otroligt dum och tanklös grej till mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jag har full förståelse för sådant! Har säkert stormat ut ur en massa skolsituationer av liknande anledningar, dock förlängesedan. Har dock för ca fyra fem år sedan i äkta drama queenanda slängt ett stort glas tvärs igenom min pappas lägenhet och sedan stormat iväg med en smälld dörr bakom mig pga han sade en otroligt dum och tanklös grej till mig.

Haha. Bra. Är bra att visa känslor, tror jag. Men inser väl at jag skulle ha lättare för sånthär om jag hade uppfostrats till en dussinmänniska av en förtryckarfamilj


   
SvaraCitera

elverpigen:

Haha. Bra. Är bra att visa känslor, tror jag. Men inser väl at jag skulle ha lättare för sånthär om jag hade uppfostrats till en dussinmänniska av en förtryckarfamilj

Det är nyttigt att få ut känslor. Tänkte just då att denna känsla måste jag släppa ut så att den inte gnager sig fast inombords. Borde ha en skjutbana där jag kan skjuta på grejer.


   
SvaraCitera

snoppar kanske [badgrin][badgrin]


   
SvaraCitera

elverpigen:

ni kan ju inte säga att jag känner fel

du knäner flel

nej du har rätt det gick inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

snoppar kanske

Tror du hade mått bättre av att få dig ett skjut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hähähä vilar ölburken på min bukfetmaölmage och kliar mitt kalsongprydda skrev


   
SvaraCitera

elverpigen:

Tror du hade mått bättre av att få dig ett skjut

När jag behöver få ur mig argkänslor? Nä tror inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

När jag behöver få ur mig argkänslor? Nä tror inte.

Och jag som gjorde mitt bästa för att spela en vit kränkt man, lilla gumman


   
SvaraCitera