Aviseringar
Rensa alla

"hej" um


Ämnesstartare

Idag är jag så jävla deppig och sur.  Kände lite såhär igår också, men med lite mindre hopplöshetskänslor och allmän ångest och irritation. Men då umgicks jag med människa jag har en lättsam relation med och vi skrattade en massa och jag kunde glömma allt för en litenliten stund. Men tyvärr kan man ju inte göra så jämt. 

Och har som vanligt satt flera ickebokstavliga krokben för mig själv. Har råkat ta ut detta lite på person som inte förtjänar det också, så allt är komplett liksom. Har också känt en enorm bitterhet mot andra personer som kanske inte förtjänar det också, och det vill jag inte.  Samtidigt som jag vill sparka alla oförstående människor i magen. I helgen får jag absolut inte göra detta så jag måste få ur mig allt nu.  Är det nu man skapar konstiga troll och propagerar för rasism, tidelag och fan och hans moster bara för att få skriva elaka grejer till folk? 
För att inte förglömma hur jävlig världen är och hur många jävla vidriga människor det finns som behandlar djur, natur och andra människor illa medan alla andra står och ser på.  Jag vill inte vara någon jävla Murphys lagtroare.
Borde pm:a jättemånga och sedan kalla dem som inte svarar inom rimlig tid för fula saker, skapa trådar med grejer som får alla att grina och bli arga för att sedan skapa en tråd med katter där jag kan lägga mig i ett hav  av kuddar och få en massa pepp, all möjlig hjälp som känns ok att ta emot, kattungegos och kramar. 

Behöver nog lobotomeras ikväll tror jag. Är det någon med kunskap inom detta som kan utföra det på mig? Inte någon jävla korkboll utan någon kunnig jävel.  Jag vill bli: jätteglad för alltid och fyllas av livslust och få problem utraderade ur mitt liv och sinne. Kan någon fixa detta?

(Man kunde inte göra taggar med citationstecken i.  Såklart.)

Struntar egentligen i om någon tar en paus i sitt viktiga liv för  svara på detta pga nu har jag ju ändå fått skriva av mig lite.


   
Citera
Ämnesstartare

ok, läser sen, krya på dig hjärtat! Blink


   
SvaraCitera
Exner

Du får gärna skriva ilskna PM.


   
SvaraCitera

har en shitty day och så regnar det dessutom, vill gå ch köpa grejer att hetsäta MEN vill inte bli blöt. :C:C:C:C:C:C


   
SvaraCitera
Exner

hehe bli blöt


   
SvaraCitera

isola:
Är det nu man skapar konstiga troll och propagerar för rasism, tidelag
och fan och hans moster bara för att få skriva elaka grejer till folk?

Ja, gör det. Hjärta

Mycket bra tråd, isola. Det börjar bli tröttsamt med alla muntergökar här i forumet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus: Mycket bra tråd, isola. Det börjar bli tröttsamt med alla muntergökar här i forumet.

vill också vara

Exner:

Du får gärna skriva ilskna PM.

tack

elverpigen:

har en shitty day och så regnar det dessutom, vill gå ch köpa grejer att hetsäta MEN vill inte bli blöt. :C:C:C:C:C:C

orkar man klä på sig  så


   
SvaraCitera

ska försöka få skjuts av mamma lol är så jävla lat
eller om jag går dit och får skjuts hem, vore nice. hon ska ändå hit idag lite


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

borde ha gjort en grintråd. sådana får bättre respons.


   
SvaraCitera

Hej isola!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska vi fika

jag lovar av vara jättesnäll och ickeirriterande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lisamiranda:

Hej isola!

hej

amsi:

ska vi fika

jag lovar av vara jättesnäll och ickeirriterande

det vore fint


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fyll på kattskålen rejält å gå ut och gå löjligt långt alternativt ta en öl och ett varmt bad. Då tömmer man huvudet på ett skönt vis om man har tur. 


   
SvaraCitera

Har det blivit nå bättre med humöret?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

njä


   
SvaraCitera