Aviseringar
Rensa alla

Hej umisar


Ämnesstartare

Idag ska jag till tandläkaren igen. Hoppas att det går väl denna gång. Vad ska ni göra idag? Uhuhuhu ni måste underhålla mig ett tag nu. Jag har målat en ram i antikguld för ett tag sedan, den blev fin. Nu måste jag ha ett nytt projekt.
Berätta någonting kul för mig. Hur beter ni er hos tandläkare och läkare när ni ska göra någonting läskigt? Är ni nojiga?
Känner att jag kan vara öppen med min nojighet och ångest numera och driva lite med den. Det är bra.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

PLUGGA HORA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

PLUGGA HORA

MM DU SADE DET INNAN MEN DU HAR JU INTE KOMMIT IGÅNG ÄN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

MM DU SADE DET INNAN MEN DU HAR JU INTE KOMMIT IGÅNG ÄN

ÄTER MAT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

ÄTER MAT

GOTTIGOTTI


   
SvaraCitera
kachin

Typ dagen innan tandläkarbesök brukar jag borsta borsta borsta och tandtråda tandtråda tandtråda som en galning för att kompensera alla dagar jag inte använd tandtråd [sad][blush]
Känns alltid så utlämnande när de håller på och gräver i ens mun, speciellt när man dreglar som en galning med.
Men det brukar gå bra ändå. Lycka till Isola [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

Men det brukar gå bra ändå. Lycka till Isola [cute]

tack! mm hoppas att det går bra denna gång. förra gången flög jag upp ur stolen och förklarade att det tyvärr inte funkade och pep iväg [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker det är väldigt obehagligt att vara hos tandläkare men brukar gå dit ändå o låta dom göra sina saker
förut vägrade jag gå dit lr satt utan o öppna munnen
men så kan man inte göra när man är vuxen[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie_:

förut vägrade jag gå dit lr satt utan o öppna munnen
men så kan man inte göra när man är vuxen[sad]

vuxna får också må dåligt! men ja, om man gör det bara för att man inte känner för att bli mungrävd i så äre ju "barnsligt"

ska lyssna på en ebok som förhoppningsvis är lite rolig och håller mig lite fokuserad på annat medan tanterna håller på i trutn på mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag ska jag handla lite mjölk och så ska jag plugga utav helvete. Hade missat en grej i planeringen lite. Men det är lugnt tror jag.

Har inte varit hos tandläkaren på ett tag men det brukade vara rätt lugnt. Bara sitta där och låta dem rota runt i käften tills de är klara typ. Fast sen så hade jag aldrig några hål heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vuxna får också må dåligt! men ja, om man gör det bara för att man inte känner för att bli mungrävd i så äre ju "barnsligt"

vet inte vfr men blir alltid livrädd när dom håller på o speciellt när dom ska ta bort tandsten, känns som dom ska råka peta bort hela tänderna[shake] men det gör dom ju inte

isola:

ska lyssna på en ebok som förhoppningsvis är lite rolig och håller mig lite fokuserad på annat medan tanterna håller på i trutn på mig

bra^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

lara typ. Fast sen så hade jag aldrig några hål heller.

har du aldrig haft hål? doktigt med tandtråden!

ennie_:

vet inte vfr men blir alltid livrädd när dom håller på o speciellt när dom ska ta bort tandsten, känns som dom ska råka peta bort hela tänderna[shake] men det gör dom ju inte

har tackolov aldrig haft tandsten, men har fått laga flera gånger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

har tackolov aldrig haft tandsten, men har fått laga flera gånger.

har bara fått laga 1gång[smile]fast jag borstar tänderna jättesällan o nästan aldrig använder tandtråd haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lyssnar på queen och dricker vin och mår bra i själen[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie_:

har bara fått laga 1gång[smile]fast jag borstar tänderna jättesällan o nästan aldrig använder tandtråd haha

hoppas att din tandhälsa håller i sig ändå!
hade inga hål under hela barndomen, men sedan när jag fyllde 19 och fick betala så ba hålhålhål


   
SvaraCitera