Aviseringar
Rensa alla

Hej UNGDOMAR.SE!


Ämnesstartare

Hej! 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

shatter: saknar fotoalbumen <3 och gästboken och bloggarna

jag meeeed, UM var mer levande då. Ledsen

shatter: <3 Bell

åååååååh, gulle du. Shatter är också en bra chey! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej, Stekaren. Alfahanne, husclown, ökänd playboy och talesman. Sök upp mig om du har frågor.

Och välkommen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack älskade vänner.

Istechetvåpunktnoll:
Hej, vems barn är du då?

Jag föddes av min mamma som yrkade samlag med min pappa. Mina föräldrar är alltså min pappa och min pappa.

elise999:
Hej och välkommen till Um. Jag är.jag, vem är du?

Jag är Kalle Svensson i egen hög person.

Satrid:
Vad kul!!!! Berätta du om dig för oss! KramV

Jag är mycket smart, hög IQ, konstnärlig och poetisk i mitt utryck, skojar mycket om allt möjligt, mest om saker som egentligen inte är okej, typ bögar, rasism osånt där lite känsligt , men jag menar inget illa utan är en mycket tollerat och kärleksfull pojke. Kram!

Edit: Blev fel, menade min mamma och min pappa. Så galet det kan bli.


   
SvaraCitera

Bell: jag meeeed, UM var mer levande då.

a 🙁 och så kände man sig lite poppis när man hade ett antal 100 visingar i albumet Rodnar


   
SvaraCitera

KalleSvensson: Edit: Blev fel, menade min mamma och min pappa. Så galet det kan bli.

säker på det? det är okej att ha två pappor, vi accepterar sånt här <3 eller de flesta av oss iaf


   
SvaraCitera

KalleSvensson: Jag föddes av min mamma som yrkade samlag med min pappa. Mina föräldrar är alltså min pappa och min pappa.

Tråkigt svar :((


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

shatter: a 🙁 och så kände man sig lite poppis när man hade ett antal 100 visingar i albumet

justja… åh, det var mycket bättre förr. Allas pressar är så opersonliga nu känns det som. Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej 🙂


   
SvaraCitera

Bell:

justja… åh, det var mycket bättre förr. Allas pressar är så opersonliga nu känns det som. Ledsen

ja, håller med! Nu har jag ingenting, men när jag blev medlem för första gången alltså kontot innan cuzIccan skrev jag en jäkla uppsats om mig själv och då var det också trendigt med den där vad är din favvo dryck? Favorit färg? osv grejen i marginalen på presentationen.


   
SvaraCitera
Satrid

Jag har verkligen jättesvårt för människor som skämtar om hudfärg, sexualitet osv. Finns så himla mycket roligare saker, elak humor... Eller nedlåtande humor är så grymt onödigt. Var tvungen att säga det! Vi blir kompisar ändå även om vi inte har samma humor! Du verkar vara bra, kul med intelligenta människor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KalleSvensson: Jag föddes av min mamma som yrkade samlag med min pappa. Mina föräldrar är alltså min pappa och min pappa.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:

säker på det? det är okej att ha två pappor, vi accepterar sånt här <3 eller de flesta av oss iaf

Tack.

Istechetvåpunktnoll:

Tråkigt svar :((

Vad ska jag säga då?  Gun-britt och anders eller vadåå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Satrid:
Jag har verkligen jättesvårt för människor som skämtar om hudfärg, sexualitet osv. Finns så himla mycket roligare saker, elak humor... Eller nedlåtande humor är så grymt onödigt. Var tvungen att säga det! Vi blir kompisar ändå även om vi inte har samma humor! Du verkar vara bra, kul med intelligenta människor

Ärsh, det är bara folk som verkligen är säkra på att dem inte menar något illa som vågar skämta om sånt. Sitter man och är lite små homofobisk eller rasistisk så kan du ge dig fan på att man inte skämtar om det i första läget. Jag däremot smäller på nått åt in i helvete mycket eftersom jag är så säker på mig själv. Det är inte jag som är den farlige utan kanske den du minst anar det...


   
SvaraCitera

KalleSvensson:
Tack.

Vad ska jag säga då?  Gun-britt och anders eller vadåå?

Jaa, och vad de gör på helgerna osv


   
SvaraCitera