Forumet - hejdå

hejdå

383 0 53

Spana också in:

cuzIcan:

var e du annars då? göteborgare eller?

ha det bra i stockholm

är från uddevalla [n][n][cry][cry] sämsta staden på jorden. dock nära till gbg

haha är redan hemma. hade det dock bra där borta [y]

Zapetta:

Hur kommer det sig att du har den uppfattningen?

tyckte stockholm var soft. enda staden där det finns liute grejer i i sverige. flesta städerna är bara ruttna hål. i stockholm finns det iaf liv
patrick bateman:

är från uddevalla sämsta staden på jorden. dock nära till gbg

haha är redan hemma. hade det dock bra där borta

såg det efter att jag hade skrivit [blush]
men uddevalla e ju inte så hemskt, det e inte värre än Ödsmål och Stenungsund som jag kmr ifrån [shake] men nu bor jag i gamlestan 5 minuter från nordstan så jag e nöjd [y] men jag ryser fortfarnde när jag tänker på Ödsmål... men hör ju hur hemskt det är på namnet, öde liksom [sad] kul att du hade det bra i stockholm, saknar staden... sist gng jag var där var med klassen i sexan[cry]

jag ksk borde skriva en roman ist [rolleyes]
Zapetta:

Stockholm är vad jag definierar som ett ruttet hål men okej

du måste väl föredrar stockholm över ett litet hål med 5000 pers där alla känner alla och där det inte finns liv

berätta vad du har emot stockholm

cuzIcan:

såg det efter att jag hade skrivit

lugnt

cuzIcan:

men uddevalla e ju inte så hemskt, det e inte värre än Ödsmål och Stenungsund som jag kmr ifrån

jodu uddevalla är hemskt. kan bero på att jag bott här hela livet och kan varje gata utantill och känner varje människa här. känner igen varenda människa i varje affär osv som finns. HATAR uddevalla och människorna här. haha dock aldrig hört talas om Ödsmål. låter som ett ruttet ställe [n]

cuzIcan:

men nu bor jag i gamlestan 5 minuter från nordstan så jag e nöjd

gott det [smile]

cuzIcan:

kul att du hade det bra i stockholm, saknar staden... sist gng jag var där var med klassen i sexan

åk dit igen [bigcheers]

cuzIcan:

jag ksk borde skriva en roman ist

hehe
patrick bateman:

du måste väl föredrar stockholm över ett litet hål med 5000 pers där alla känner alla och där det inte finns liv

berätta vad du har emot stockholm

Nja, om man kan ta sig till någon större ort eller stad på ett smidigt sätt så ser jag inga problem med att bo så.

Har bott i Sthlm hela mitt liv, börjar bli lite smått "rastlös". Tycker inte staden har någon som helst charm, det är bara fult och trist. Känns som att man försöker få det till en "häftig" stad men failar big time. Finns absolut inget häftigt med Sthlm. Jag vill bort härifrån, upptäcka nytt. Människorna här är dessutom bara dryga och tillbakadragna, ger mig ingenting.