Aviseringar
Rensa alla

hejdå horungar


troll ju...


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

el så är jag för dum för att klura ut vem det är

jag kanske har fel fast det tror jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

troll ju...

han va den han va på avataren iaf


   
SvaraCitera

Attan! Vilken förlust!


   
SvaraCitera

internet:

jag kanske har fel fast det tror jag inte.

ah men du får ju skriva dina speukulationer så att vi mindre snabbtänkta också får veta!!!

El Guaje:

Attan! Vilken förlust!

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pretjafs var en hygglig människa full av livsglädje. Han älskade att plocka blommor under sena sommarkvällar ute på ängarna i hemtrakten småland, men såhär under vintern blir han pilsk och arg över att det finns så lite att plocka ute i skogarna mer än harskit att han tar ut sin frustration över det dåliga vädret på internet. Ty, det är Mars och ännu har tövädret inte lagt sig på dom småländska ängarna. Hoppas allt går väl med honom fram till våren och sommaren, och vi får se en trevligare pretjafs.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

ah men du får ju skriva dina speukulationer så att vi mindre snabbtänkta också får veta!!!

blev mer osäker efter lite efterforskningar... vägrar dela med mig av osäker information.

Lethuc:

Han älskade att plocka blommor under sena sommarkvällar ute på ängarna i hemtrakten småland

kan du styrka att han haft flera konton innan


   
SvaraCitera

Lethuc:

Pretjafs var en hygglig människa full av livsglädje. Han älskade att plocka blommor under sena sommarkvällar ute på ängarna i hemtrakten småland, men såhär under vintern blir han pilsk och arg över att det finns så lite att plocka ute i skogarna mer än harskit att han tar ut sin frustration över det dåliga vädret på internet. Ty, det är Mars och ännu har tövädret inte lagt sig på dom småländska ängarna. Hoppas allt går väl med honom fram till våren och sommaren, och vi får se en trevligare pretjafs.

[tard]

internet:

blev mer osäker efter lite efterforskningar... vägrar dela med mig av osäker information.

aha[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

kan du styrka att han haft flera konton innan

Jag kan styrka att han älskar blommor. särskilt smörblommorna är han förtjust i. Dom glänser så vackert på som småländska ängarna.


   
SvaraCitera

Tror aldrig pretjafs sett småland, han kändes inte speciellt berest.


   
SvaraCitera

Lounge fact:

han va den han va på avataren iaf

cama ni lr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

cama ni lr

aaaa sexy time


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

driver


   
SvaraCitera

ok m1 hur vetu då


   
SvaraCitera

att han posta flera bilder gills inte


   
SvaraCitera