Aviseringar
Rensa alla

hejdå ibra


Ämnesstartare

skitbarca vann igår och jag är arg som fan!!!!!!!!!!!!! får trösta mig med att skitzlatan åker ut ikväll och aldrig får vina sin champions league

heja tottenham

och heja raul!!!!!!!!!!!!!! kör ut valencia nu!


   
Citera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Sport och Fritid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[shake]


   
SvaraCitera
smisk

Läste: iBra.
Tänkte: Vafaaaaan apple


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Läste: iBra.
Tänkte: Vafaaaaan apple


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Milan har störst chans av de Italienska lagen att gå vidare, dock hoppas jag inte att dem gör det.. [n]

Barcas seger var för övrigt välförtjänst. Sen får du babbla hur mycket du vill om RVPs utvisning samt straffen. Har man 15-20 målchanser medan andra laget med nöd och näppe klämde fram en halv så ska man vinna med marginal..


   
SvaraCitera

Hejdooo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking_BC:

Milan har störst chans av de Italienska lagen att gå vidare, dock hoppas jag inte att dem gör det..

milan har ingen chans. bblev utspelade i italien och måste nu gå framåt och då kommer bale (ifall han är med, har inte kollat upp) och lennon kontra sönder dem

och har man 20 målchanser utan att göra mål är man inte bra. barca blev bara farliga efter det felaktiga röda kortet. innan spelade de sin astråkiga skitfula handboll och tråkade sönder machen

barca fuskade sig vidare som alltid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

milan har ingen chans. bblev utspelade i italien och måste nu gå framåt och då kommer bale (ifall han är med, har inte kollat upp) och lennon kontra sönder dem

Hoppas det. Milan har gjort en del mycket bra matcher sen den fenomenalt kassa.

patrick bateman:

och har man 20 målchanser utan att göra mål är man inte bra.

Fast de gjorde ju tre.

Tycka vad man vill om Barca, de vann och de förtjänade att vinna efter att ha ägt hela matchen. Barca hade vunnit med eller utan utvisningen. Sen hur du får det till att barca fuskar när domaren gör fel förstår jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Tänkte: Vafaaaaan apple

Så gåre när man är hjärntvättad[blush]


   
SvaraCitera

känns skönt att jag ej bryr mig om sånt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan du vara mer trångsynt? -.-

Varken Barca eller Zlatan är skit. Barca spelar bra fotboll, det kan man erkänna även om man inte gillar dem. Höll på Arsenal men inte snackar jag sånt trams. -.-

Och Zlatan hade inte kommit dit han är idag om han inte vore bra.

Suck, inbitna Realfanatiker.


   
SvaraCitera

Synd att Valencia åkte men de var inte bra idag och det var mot ett tyskt lag så jag kan ta det. De kommer tillbaka!

Riktigt kul med Tottenham. De kan gå långt. De har under en tid nu varit väldigt störda utav skador men nu börjar det ljusna och trots att de är långt ifrån form så tar de sig vidare. Hittar de sin vanliga vårform nu så kan det bli trevligt för dem. Hoppas bara de slipper Barcelona i kvartsfinalen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Läste: iBra.
Tänkte: Vafaaaaan apple

Tänkte exakt samma

Och bara för vi är inne på apple måste ni som tänkte på apple se denna underbara snutt:

Jag kan ju knappast vara ensam om att fatta och skratta... hoppas jag[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking_BC:

Fast de gjorde ju tre.

Tycka vad man vill om Barca, de vann och de förtjänade att vinna efter att ha ägt hela matchen. Barca hade vunnit med eller utan utvisningen. Sen hur du får det till att barca fuskar när domaren gör fel förstår jag inte.

barca hade inte vunnit utan utvisningen

barca som mutar domaren

passaro:

Kan du vara mer trångsynt? -.-

Varken Barca eller Zlatan är skit. Barca spelar bra fotboll, det kan man erkänna även om man inte gillar dem. Höll på Arsenal men inte snackar jag sånt trams. -.-

Och Zlatan hade inte kommit dit han är idag om han inte vore bra.

Suck, inbitna Realfanatiker.

barca suger

milan suger

zlatan suger

och arsenal suger

fakta

El Guaje:

Synd att Valencia åkte men de var inte bra idag och det var mot ett tyskt lag så jag kan ta det. De kommer tillbaka!

lite synd om valencia ja, jag brukar hoppas på de spanska lagen (förutom barca) men med tanke på raul sp blir jag ändå så glad över att se schalke! Hoppas så jävla hårt att de får möta real ifall real går vidare

jag vill se raul återvända hem

underbart att tottenham vann iaf! snart är alla italienska lagen borta vilket jag gillar

tottenham är grymma, ovant att se de så defensiva idag. visar dock att redknapp är lite av en taktiker, bra jobbat där tycker jag. kul att bale är tillbaka också


   
SvaraCitera