Aviseringar
Rensa alla

hejdå ibra


Ämnesstartare

passaro:

Kan du vara mer trångsynt? -.-

passaro:

Suck, inbitna Realfanatiker.

passaro:

det kan man erkänna även om man inte gillar dem

Vad denna tråd verkar handla om är varken inbiten fanatiker eller trångsynthet, utan bara avsaknaden av mental mognad för att kunna tänka på mer än sitt eget lag, för att se att något annat lag än sitt eget spelar bra även om det lag man hejar på förlorar.

Det är i alla fall känslan jag får. Det känns som att öht. försöka föra en dialog med beatenman om det tråden handlar om är samma sak som att slå huvudet i en vägg. Om och om igen.

Se bara här:

patrick bateman:

barca som mutar domaren

patrick bateman:

fakta

Det är bara sååååå[rolleyes]


   
SvaraCitera
smisk

Storchen84:

Och bara för vi är inne på apple måste ni som tänkte på apple se denna underbara snutt:

älskaren <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

älskaren

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

fakta

Din mamma suger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Din mamma suger.

Jahaaaa, är det DU som har kebu som dubbelkonto, har länge funderat på om det var åtta för att ta ut sina aggressioner "under cover"[bigsmile][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Din mamma suger.

jag känner igen dig tror jag


   
SvaraCitera

patrick bateman:

snart är alla italienska lagen borta vilket jag gillar

Är inte helt säkert på att vi blir av med Inter redan nu. De har fin form och det är väldigt stökigt i Bayern just nu så skulle inte alls bli förvånad om Inter vänder det där. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Är inte helt säkert på att vi blir av med Inter redan nu. De har fin form och det är väldigt stökigt i Bayern just nu så skulle inte alls bli förvånad om Inter vänder det där.

haha nej det är ju lite kaos i bayern men inter är långt från sin form under mourinho. jag kan inte se bayern tappa detta på hemmaplan och gör de det är ju allt förstört. ingen ligatitel och de är ju ute ur tyska cupen så jag tror och hoppas inte att de tappar detta

blir nog spännande. längtar som fan till nästa vecka! först bayern-inter sen real-lyon och sen lottningen på fredag

magiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Hejdooo


   
SvaraCitera