Aviseringar
Rensa alla

Hejdå snygghet!


hjortpojken:

sthlm längre miss it

Samma här med det är bra! Det var en person som rånade en buss med en yxa förra sommaren. [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Samma här med det är bra! Det var en person som rånade en buss med en yxa förra sommaren. [chocked]

stört [chocked]. ja tycker också det är rätt bra det blir ju inga köer då och så. går smidigt och bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

blir ju inga köer då och så. går smidigt och bra!

Förutom när folk står och "vad ere för nummer?? vänta ska ba messa dit... mm... men det kommer inte..."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Förutom när folk står och "vad ere för nummer?? vänta ska ba messa dit... mm... men det kommer inte..."

"VILKEN ZON ÄR VI I?"


   
SvaraCitera

hjortpojken:

ja tycker också det är rätt bra det blir ju inga köer då och så. går smidigt och bra!

en kompis berättade att han förr alltid kom med en påse enkronor när han skulle åka buss för att det brukade resultera i att busschauffören int eorkade ta betalt[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

"VILKEN ZON ÄR VI I?"

d

Svårt att hålla koll på ju [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Svårt att hålla koll på ju [blush]

hahahha ja, jag hatar det där. ingen aning om vilken zon jag bor i ens.

Blivande_japan:

betalt

haha. [love] smart ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

en kompis berättade att han förr alltid kom med en påse enkronor när han skulle åka buss för att det brukade resultera i att busschauffören int eorkade ta betalt[crazy]

HAHA.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

hahahha ja, jag hatar det där. ingen aning om vilken zon jag bor i ens.

Inte jag heller, Gustav fick tala om det för mig [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Samma här med det är bra! Det var en person som rånade en buss med en yxa förra sommaren. [chocked]

Samma här! Det va 3 bussrån på en månad så då tog dom bort kontater helt så fick man åka gratis till dom hade fixat system med sms-biljett å alla andra värdelösa alternativ =O


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Sambo har tappat bort mina nycklar, kan ej ta mig till ICA så jag kan inte betala buss. Kul. Fick ny tid i november...

Ofta de inte har tid innan, stackars dig isåfall.


   
SvaraCitera

hjortpojken:

stört . ja tycker också det är rätt bra det blir ju inga köer då och så. går smidigt och bra!

Jaaa, men det är lite seg ibland med. Den dagen som yx-mannen kom så var det gratis buss.

Floppsen:

åka gratis ti

Vi fick gratis dagen efter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör ingen större skillnad, gör stor skillnad efteråt.

Dock: Beklagar, sparka honom på smalbenet.


   
SvaraCitera

Vissa tycker det är sexigt med metall i munnen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Ofta de inte har tid innan, stackars dig isåfall.

Ja, synd om mig.

Macktorsken:

Vissa tycker det är sexigt med metall i munnen.

[tard]


   
SvaraCitera