Aviseringar
Rensa alla

Hejdå sojamjölk och allt därtill


Ämnesstartare

Efter att ha läst om sojamjölk och tufo har jag bestämt mig från att bannlysa dessa produkter från mitt hem.
Detta resulterar ju inte vissa svårigheter.

Funkar rismjölk bra i kaffe? Går det att baka med?

Havregrädde, går det att baka med annars?

Frågan är nu, vad jag förslagsvis ska kunna ersätta min sojamjölk på tetrapack med... havre eller rismjölk?

Har aldrig provat på rismjölk faktiskt, så ni med erfarenheter kan väl berätta.

ÄNDRAT 2009-06-10 14:36
Bry dig inte om att fråga varför jag inte ska äta det mera. Det handlar inte tråden om!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

fcklucy:

Efter att ha läst om sojamjölk och tufo har jag bestämt mig från att bannlysa dessa produkter från mitt hem.

Varför? Vad har du läst?


   
SvaraCitera

Ja, vad har du läst?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DontWhine:

Varför? Vad har du läst?

LemonLime:

Ja, vad har du läst?

Det är inte så nyttigt för en, man ska inte alltid tro på vad man hör barn, det är något jag lärt mig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Elin:

haha är du dum i huvudet eller? Du skrev "svara på det istället!" Därav mitt "nej."

då hade du ju inte behövt citera syftet med tråden också stumpan[tired]

hahahahaha du som hade fel x)

Chickfactor:

skärp dig idiot.

med eeh.. vaddå?

vad passar bäst, ris- eller havremjölk vad är problemet? Är det ingen som provat? Klart ni har.

om ni svarar kanske jag orkar skriva källor. men det tar sån jävla tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rismjölk har jag inte testat men havremjölk är gott.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fcklucy:

tråden handlar inte alls om det så jag kan inte bry mig mindre om att ge källor. läs på själva vafan.

men, snälla. [zzz]
hur svårt kan det vara att länka någonting som flera stycken har bett dig om liksom? ;o

fcklucy:

Funkar rismjölk bra i kaffe?

jag har hört att rismjölk ska vara väldigt sött, och därmed ge kaffet en äckligt sötsliskig eftersmak. [n]


   
SvaraCitera

fcklucy:

då hade du ju inte behövt citera syftet med tråden också stumpan[tired]

hahahahaha du som hade fel x)

Jag citerade det också eftersom det var det du ville att jag skulle svara på. Hur gammal är du egentligen? Du verkar sjukt omogen alt. grova aggressionsproblem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kossamjölk, smet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden rensad på OT. Sluta kalla varandra för otrevligheter nu.


   
SvaraCitera

fcklucy:

Bry dig inte om att fråga varför jag inte ska äta det mera. Det handlar inte tråden om!

Jag var bara nyfiken! Jag äter tofu ibland och ville veta om du hade läst något hemskt om det[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fcklucy:

Bry dig inte om att fråga varför jag inte ska äta det mera. Det handlar inte tråden om!

Eh, jo, om du säger att något som de flesta upplever som onyttigt är nyttigt får du ju fan räkna med att folk frågar varför fan du säger det.

1. Info
2. Källa.


   
SvaraCitera

fcklucy:

Det är inte så nyttigt för en, man ska inte alltid tro på vad man hör barn, det är något jag lärt mig!

ROFLMFAO.
Sluta bete dig som om du vore viktig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[shake][rolleyes][confused][tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rismjölk är den godaste.


   
SvaraCitera