Aviseringar
Rensa alla

Hejhej


Tula:

Hoppas att ni alla får en förjävlig natt.

Kram/ Tula

Tack tack detsamma [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Tula

Jävligt bra bild! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Jag jobbar...[tired]

Please take me away from here! [cry] Jag vill ligga i min varma säng och sova med alla myggor i mitt rum. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Hoppas att ni alla får en förjävlig natt.

Kram/ Tula

[love]

Kablash__:

Ska till bl***eberg imorrn!

Wöö Blackan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sitter här hatar forumet för att det är så dött, men jag ska väl snart sticka så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svettas ihjäl ungefär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det regnar här förövrigt. 😮


   
SvaraCitera

JejeX:

Det regnar här förövrigt. 😮

vad alla ska tjata om REGN hela tiden!! jag blir galen! jag vill också ha regn! VARFÖR regnar de inte hos mig?! jag vill springa runtrunt och snurra runtrunt tills jag blir alldeles yr och ramlar omkull i regnet!
De är brutalt elakt av dig att berätta att det regnar, blir avis loch ledsen, här skiner solen dag ut och dag in [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LikeBefore:

vad alla ska tjata om REGN hela tiden!!

Det var ju synd att du inte bodde på västkusten då. [wink]


   
SvaraCitera

JejeX:

Det var ju synd att du inte bodde på västkusten då.

jag ska ta och flytta dit! eller så sätter jag mig i en hippibuss och bor i den så att jag alltid kan kör dit det regnar med mitt hem 🙂 och när jag tröttnar på regn så kan jag bara köra till solen. nu tyckte jag att jag var smart 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LikeBefore:

jag ska ta och flytta dit! eller så sätter jag mig i en hippibuss och bor i den så att jag alltid kan kör dit det regnar med mitt hem 🙂 och när jag tröttnar på regn så kan jag bara köra till solen. nu tyckte jag att jag var smart 🙂

Det regnade iofs bara någon dag, men idag var ju mer sval och trevligt. Det har varit rätt bra väder här faktiskt. [surprised]


   
SvaraCitera

JejeX:

Det regnade iofs bara någon dag, men idag var ju mer sval och trevligt. Det har varit rätt bra väder här faktiskt.

det är ju härligt 😀 det har regnat och åskat hemma hos mig. det startade en timme efter att jag åkt därifrån... annars så har det bara varit sol, molnigt och blåst en massa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LikeBefore:

det är ju härligt 😀 det har regnat och åskat hemma hos mig. det startade en timme efter att jag åkt därifrån... annars så har det bara varit sol, molnigt och blåst en massa.

Låter toppen.. [n]


   
SvaraCitera