Aviseringar
Rensa alla

hejhej hemskt mycket hej


Ämnesstartare

hej!!
måste bara skriva av mig lite
jag tror jag är kär och det känns både bra och dåligt!! Ska det verkligen vara så?? jag kan prata med honom om allt liksom, men jag är ändå blyg och nervös när jag är med honom blir generad och smickrad och det känns så jobbigt!!! och ibland känns det som att jag inte vet vad jag ska skriva till honom eller säga, för det ända jag vill är att hålla om honom och bara säga hur mycket jag tycker om honom...men kan inte, varför ska det vara så komplicerat?? blir galen vi har redan gjort allt liksom, men ändå så är det lite svårt runt honom, vet inte varför, men det känns ändå så himla bra!!

har träffat honom många gånger känner mer o mer för varje gång vi ses!!
han är helt underbar kille och han har sagt att han aldrig blivit såhär kär så fort och jag vet inte vad jag ska säga då!! blir bara stum...men så grymt glad och lycklig inombords!! men jag har sagt till honom liknande, men inte fullt ut. Han vill liksom bjuda mig på en resa utomlands[blush] blir så smickrad och generad!! omg[blush][blush][blush] han har sagt att han vill träffa mina föräldrar också han verkar ju tycka om mig ganska mycket antar jag, men jag vet inte hur jag ska ta mig till nu? blev plötsligt så himla mycket mer blyg fattar inte varför!! jag vill ju ha honom och lära känna honom mer men jag vet hur för allt det jag säger och skriver till honom låter bara dumt...är det någon som har känt såhär som lilla jag?[blush]


   
Citera
Ämnesstartare

jag vet inte hur*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, prata med honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

haha, prata med honom

jaa men jag gör ju det! varje dag!![blush]


   
SvaraCitera
höna

d brukar väl va så, najs men ändå lite nervöst liksom. i början ialf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

jaa men jag gör ju det! varje dag!!

vad är det du undrar då? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

vad är det du undrar då

hahaha du har ju inte läst noga det jag undrat över ju[cry][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

hahaha du har ju inte läst noga det jag undrat över ju

hahaha nää det har jag inte [blush][sad] kan du inte sammanfatta det till en mening, helst ett ord bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

kan du inte sammanfatta det till en mening, helst ett ord bara

okejdå...
blir en lite kort sammanfattning för din skull.
jag är kär. och han verkar vara kär i mig. vi pratar varje dag. men jag vet inte hur jag ska göra för att öppna mig, för jag blir så himla blyg när jag är kär[blush] jag försöker verkligen....men känner att allt jag säger och gör blir bara fel eller konstigt på nått sätt hhaha men det kanske inte h tycker, kanske bara jag som tänker för mycket.. har så mycket att säga och ge till honom men som jag inte får fram!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

. har så mycket att säga och ge till honom men som jag inte får fram!!!

Försök få fram det bara.. [cute] sluta va blyg!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Försök få fram det bara.. sluta va blyg!

OKEJ!! ska sluta vara blyg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

OKEJ!! ska sluta vara blyg

Bra! Du måste berätta hur det gick sen. [bigsmile]


   
SvaraCitera
kook
 kook

Hejaheja!!!!!! Kärlek är bäst när det funkar, få det att funka.


   
SvaraCitera