Aviseringar
Rensa alla

Hejje


Hatar sommaren. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tur att du inte behöver evakueras!

Då skulle det ju bli lite mer action iaf.


   
SvaraCitera

isola: nä menar  sex-ökenvarelser  pga då vore ju umare väldans bra utrustade för hetta

fattarnte

isola: Blivit brända (valfri tolkning)?

är bränd i mitt face å på armarna. d suger


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

isola: Har ni badat en massa?

Japp det har hunnits med en hel del.

isola: Fått fästingar?

Nej, är inte dum och går i hög växtlighet med kjol/shorts/klänning. Utekatten har fått två stycken.

isola: Blivit brända (valfri tolkning)?

Jag är solbränd men har inte solat frivilligt, har gjort annat i solen så blivit brun.

isola: Fått solsting?

Nej.

isola: Myggbett?

Ja.

isola: Övrigt.

Inte haft semester än.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Fortfarande blek, får inga myggbett, badat tre gånger idag, tre gånger en annan dag, ska jobba en vecka innan jag får ledigt. Har inte blivit biten/stucken av något men sett två snokar idag. Och två nya grannar igår.

hej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: HAR ni badat en massa?

Harrå! Klirrat att man behövt badat i sådan värme!

isola: Fått fästingar?

Inte än. Mycket glad

isola: Blivit brända (valfri tolkning)?

Jovars. Rodnar

isola: Fått solsting?

Nja.Galen

isola: Myggbett?

Nej men... knottbett Arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: HAR ni badat en massa?

Harrå! Klirrat att man behövt badat i sådan värme!

isola: Fått fästingar?

Inte än. Mycket glad

isola: Blivit brända (valfri tolkning)?

Jovars. Rodnar

isola: Fått solsting?

Nja.Galen

isola: Myggbett?

Nej men... knottbett Arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Har ni badat en massa?

Nej, badar inte.

isola: Fått fästingar?

Hittade en som vandrade på min arm, vet ej om detta räknas.

isola: Blivit brända

isola: Fått solsting?

Nej, undviker sol.

isola: Myggbett?

Uppskattar antalet till 10 per vecka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ice:

Japp det har hunnits med en hel del.

Nej, är inte dum och går i hög växtlighet med kjol/shorts/klänning. Utekatten har fått två stycken.

Jag är solbränd men har inte solat frivilligt, har gjort annat i solen så blivit brun.

Nej.

Ja.

Inte haft semester än.

Om man ändå vore skyddad från fästingar bara för att man inte går i hög växtlighet med bara ben </3
Kolla katten noga pga de hoppar efter ett tag av och letar nytt värddjur om de tröttnat på det nuvarande.

Bell:
Fortfarande blek, får inga myggbett, badat tre gånger idag, tre gånger en annan dag, ska jobba en vecka innan jag får ledigt. Har inte blivit biten/stucken av något men sett två snokar idag. Och två nya grannar igår.

hej!

ojoj är de snigga?

Blivande_japan: fattarnte

pga alla som ej får ligga, daah

dazed:

Då skulle det ju bli lite mer action iaf.

ja tältsängssovning med medinvånare är en underskattad sommarsyssla

KSENIA:
HAR NOG ALDRIG VARIT SÅ BLEK SOM NU UNDER 1 SOMMAR, MEN DET HAR VARIT 100% FÖR VARMT FÖR ATT ENS VARA I SKUGGA SÅ HAR ABSOLUT EJ VISTATS I SOLEN MER ÄN NÖDVÄNDIGT FYFAAASANAAA

eller hur! är dock liiiite brun på armar och dekolletage pga ville umgås med en människa som bara ville sola, och om inte mohammed kommer till berget etc


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

isola: ojoj är de snigga?

en tjej, verkar trevlig och vettig. en kille; en bitig, snygg sak. Bor vägg i vägg med mig och hade ett väldigt fast handslag PartyRodnar alltså. de bor inte tillsammans.. haha


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

isola:

Kolla katten noga pga de hoppar efter ett tag av och letar nytt värddjur om de tröttnat på det nuvarande.

Tar bort dom direkt när ser att katten fått fästingar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ice:

Tar bort dom direkt när ser att katten fått fästingar.

Ja det är klart, men de sätter sig ju på luriga ställen. Tog t ex bort ett fästing under ett hundhalsband för ett tag sedan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

en tjej, verkar trevlig och vettig. en kille; en bitig, snygg sak. Bor vägg i vägg med mig och hade ett väldigt fast handslag PartyRodnar alltså. de bor inte tillsammans.. haha

haha bitig <3
du får gå in och låna lite socker snart 😉


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

isola:

haha bitig <3
du får gå in och låna lite socker snart 😉

Och då ska han säga; "Du som är så söt, du behöver väl inget socker?" HHIHIHI. herregud, har haft så många crusher det senaste året, rent pinsamt Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

Och då ska han säga; "Du som är så söt, du behöver väl inget socker?" HHIHIHI. herregud, har haft så många crusher det senaste året, rent pinsamt Ledsen

varpå du rodnar sött och funderar ut i vilket tonläge du ska berätta detta för era barnbarn sedan
haha brukar också få små sådana, men brukar oftast komma över dem när jag lär känna personen bättre :(((((((((


   
SvaraCitera