Aviseringar
Rensa alla

Hejjjj


Ämnesstartare

Knarko:

nu när jag har 7 dagar gratis

Vadan detta? Har dom gjort bort sig med något nu igen och därför återigen gett gratis dagar i kompensation?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

varför måste du upp tidigt? lördag ju!

Simma! Har varit så galet improduktiv så du anar inte.

My dreams are her:

nte vilken macka som helst utan en Dagobertmacka.

Brukar du äta?

enhimmelskdrog:

SUPERMEGABRA

Nice. Gick det bra att komma hem? Blir alltid så krångligt när inte nattrafiken går som den ska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola, du som är så vis
ska jag äta något?

åt en cheeseburgare och drack lite vatten innan jag tog bussen hem. macka kanske?
SVARA NU OCH GÅ INTE OCH LÄGG DIG FÖR FANv[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Gick det bra att komma hem?

ja! hann med sista bussen =)

isola:

Simma! Har varit så galet improduktiv så du anar inte.

ah men gud. simma är ju dödens död. så sjukt tråkigt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men isola, isola, isola
[sad]
*vibb*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

sola, du som är så vis
ska jag äta något?

åt en cheeseburgare och drack lite vatten innan jag tog bussen hem. macka kanske?
SVARA NU OCH GÅ INTE OCH LÄGG DIG FÖR FANv[sad]

enhimmelskdrog:

men isola, isola, isola
[sad]
*vibb*

Jaaa ät om du är hungrig! Har ni ngt bra och gott hemma?

enhimmelskdrog:

ah men gud. simma är ju dödens död. så sjukt tråkigt [blush]

Ja egentligen. Men det är bra träning och känns skönt efteråt. Men jag får sjukt ont i axlarna när jag simmar.[sad]

enhimmelskdrog:

ja! hann med sista bussen =)

Tur!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jaaa ät om du är hungrig! Har ni ngt bra och gott hemma?

är inte hungrig men vt inte vad jag ska göra annars 😀 men ska nog göra en macka eller två! skönt att slippa ev. bakfylla

isola:

Ja egentligen. Men det är bra träning och känns skönt efteråt. Men jag får sjukt ont i axlarna när jag simmar.[sad]

och jobbigt tycker jag det är med. kan bara simma 200 meter och det är bara om jag "måste" och verkligen anstränger mig tills jag dör. sjukt jobbigt. är nog därför jag tycker det är tråkigt. man kan ju inte lyssna på musik samtidigt heller [sad][sad]

kan du inte testa ett annat simsätt? crawla på rygg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

är inte hungrig men vt inte vad jag ska göra annars 😀 men ska nog göra en macka eller två! skönt att slippa ev. bakfylla

Ah. Åt du god middag? Jag åt asäcklig pastagrejs och är jättehungrig fortfarande. Måste nog äta samma bajs imorgon till lunch pga blev över.

enhimmelskdrog:

och jobbigt tycker jag det är med. kan bara simma 200 meter och det är bara om jag "måste" och verkligen anstränger mig tills jag dör. sjukt jobbigt. är nog därför jag tycker det är tråkigt. man kan ju inte lyssna på musik samtidigt heller [sad][sad]

Ja det är sjukt jobbigt. I början iaf. Måste andas lite vid kanten på det grunda ibland. Vet ej om det beror på betablockerare lr dålig kondis.

enhimmelskdrog:

kan du inte testa ett annat simsätt? crawla på rygg

Nä då simmar jag nog in i folk eller kanten. Gillar inte att gå vatten i ansiktet eller håret heller! Borde skaffa badmössa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Åt du god middag? Jag åt asäcklig pastagrejs och är jättehungrig fortfarande. Måste nog äta samma bajs imorgon till lunch pga blev över.

åt kyckling och klyftpotatis, så aa, men åt inte så mycket =) har nog druckit mig mätt typ. pastagrejs låter ju gott, vad var det mer specifikt?

isola:

Måste andas lite vid kanten på det grunda ibland. Vet ej om det beror på betablockerare lr dålig kondis.

stannade alltid vid det grunda, hehhh[blush]i mitt fall berodde det nog mest på kondisen..

isola:

Nä då simmar jag nog in i folk eller kanten. Gillar inte att gå vatten i ansiktet eller håret heller! Borde skaffa badmössa.

aha! men hur brukar du simma? vanligt bröstsim? får ont i nacken av det 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

astagrejs låter ju gott, vad var det mer specifikt?

Färdigmat, duvet sådant där man sätter in i ugnen. Har gått jättemkt på reklam.

enhimmelskdrog:

aha! men hur brukar du simma? vanligt bröstsim? får ont i nacken av det 🙁

Ja. Mm får också ont i nacken av det ibland.

enhimmelskdrog:

stannade alltid vid det grunda, hehhh[blush]i mitt fall berodde det nog mest på kondisen..

Fortsatte du ej simma sen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Färdigmat, duvet sådant där man sätter in i ugnen. Har gått jättemkt på reklam.

aha, men tittar aldrig på tv [blush] färdigmat man gör i ugnen?? brukar bara köpa microgrejer om jag ska ha färdigmat. tycker dom är helt okej iaf [blush]

isola:

Fortsatte du ej simma sen?

jooo, jag pratar ju om skolan nu. då var man "tvungen" att simma 200 meter för det ska alla tydligen klara [crazy] man fick ju inte stanna egentligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

aha, men tittar aldrig på tv [blush] färdigmat man gör i ugnen?? brukar bara köpa microgrejer om jag ska ha färdigmat. tycker dom är helt okej iaf

mm men inte denna [sad] tvi

enhimmelskdrog:

jooo, jag pratar ju om skolan nu. då var man "tvungen" att simma 200 meter för det ska alla tydligen klara [crazy] man fick ju inte stanna egentligen

ahaa du simmar aldrig annars+ nu går du ju iof inte i skolan längre. hur brukat du träna´+ åh måste skriva med en hand nu pga har katt liggandes som en spädis på mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ahaa du simmar aldrig annars+ nu går du ju iof inte i skolan längre. hur brukat du träna´+

nää, hatar att simma ju!!! brukar inte träna. promenader räcker [cute]

isola:

har katt liggandes som en spädis på mig

ååh saknar min katt nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Vadan detta? Har dom gjort bort sig med något nu igen och därför återigen gett gratis dagar i kompensation?

Ne, kika på hemsidan så ser du ^^


   
SvaraCitera

har ba träffat 1 som hette jaquline
hon var elak och jobig

tror ej jag hade tyckt illa om namnet annars.

min bff på lågstadiet hette linn
hon r 1 tönt
inte liksom stereotypisk tönt
men hon beter sig tardigt


   
SvaraCitera