Forumet - Hejsan

Hejsan

1673 0 162

Spana också in:

Macktorsken:

alltid närvarande (nästan) (typ). hur e de?

Brabra att du är. Sådär. Borde vara på ett ställe idag pga fått en tid, men då måste jag åka snart och det tror jag inte att jag hinner. Det är fint väder idag. Borde finna någon att promenera lite med. Eller ska jag stressa och åka på den planerade saken? Kommer nog att kännas bra kanske kanske.

kebu12:

Varför vill du ha jord i en kontakt?[shake]

Det ska ju vara bra, sägs det.
isola:

Sådär. Borde vara på ett ställe idag pga fått en tid, men då måste jag åka snart och det tror jag inte att jag hinner.

borde gå dit! Om de är till läkare så extra viktigt ju. Stressa och ta planerade saken efter den promenera.

Vädret är kasst här. Vill inte gå ut fast jag måste. Grått och blött. Så passa på att va ute.
Macktorsken:

borde gå dit! Om de är till läkare så extra viktigt ju. Stressa och ta planerade saken efter den promenera.

Mm borde. Åhhhh vill vara ett litet barn som blir matad, av och påklädd osv. Så blir det aldrig mitt fel om jag kommer försent.
Och ha en mysig vagn att åka i. Med ett fårskinn i ska det vara. (om fåret självdött)
Har ett fårskinn på mitt golv som jag fått av pappa.
Tror inte att han vet hur fåret dog.

Dan_the_ironman:

Vi fick välja, dessvärre så kommer jag inte kunna få med allt jag vill.

Skriv utan styckesindelning [wink][wink]
isola:

Mm borde. Åhhhh vill vara ett litet barn som blir matad, av och påklädd osv. Så blir det aldrig mitt fel om jag kommer försent.
Och ha en mysig vagn att åka i. Med ett fårskinn i ska det vara.

en såndär cykelvagn? som alla små är i. Ring din far och be honom klä på dig? Du kan ju klaga på kommunaltrafiken eller något annars, om du kommer försent.

Tkr det är kul att kvinnan skriver att denna cykel är "lite rostig och lite rolig", den består bara av rost nästan. http://www.blocket.se/ostergotland/Cykel_32579163.htm?ca=12&w=3