Aviseringar
Rensa alla

Hejsan alla glada jag har problem


Ämnesstartare

Hejsan alla jag är ny här på forumet [bigsmile]

tror jag har allvarliga problem sen mitt senaste förhållande jag hade har jag inte haft sex/förhållande [sad]
förmodligen tog mitt ex den sista bit av hjärtat mitt jag hade kvar och förstörde det totalt har inte ens hittat lusten att ha sex eller söka nytt förhållande, så fort man träffar några tjejer ute så tycker kompisarna mina att jag dissar dom rejält och går där ifrån och muttrar typ det är uppfattningen mina kompisar fått av mig. [confused]
har inte haft sex på 10mån nu [sad][sad]

vad ska jag göra ?


   
Citera
Ämnesetiketter

Tänk över hur du agerar när du träffar några tjejer - ändra på felet i ditt beteende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vissa tjejer förtjänar helt enkelt att dissas...


   
SvaraCitera

Redbaron:

sista bit av hjärtat mitt jag hade kvar och förstörde det totalt har inte ens hittat lusten att ha sex

Känner igen dedär,har tallat på mig själv typ 3 gånger på över en månad tror jag,det är OVANLIGT >_< känns inte så meningsfullt mer,inte kul att fantisera om nåt som inte kan bli,mer deprimerande och avtändande.[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Känner igen dedär

bra att nån gör det men förmodligen tror jag har tappat förtroendet för tjejer i huvudtaget [sad] nog för att kompisarna försöker para ihop mig med nån tjej jag inte ens känner eller nån jag känner på alla möjliga sätt [rolleyes] men dom vill ju bara hjälpa men samtidigt för mig så är det lite irriterande [mad]


   
SvaraCitera

Redbaron:

bra att nån gör det men förmodligen tror jag har tappat förtroendet för tjejer i huvudtaget

nejnej,mena att jag inte har nån sexlust för jag inte får den jag vill ha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

nejnej,mena att jag inte har nån sexlust för jag inte får den jag vill ha

men så är det väl jämt ?

vi mäniskor börjar bli för bekväma och kräsna av oss [bigsmile]

thats the truth !!!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera