Aviseringar
Rensa alla

hejsan plz rädda mig


Ämnesstartare

jag tycker att en person som är duktig på historia kan svara på min sista jävla fråga. har hållt på med det här hemprovet i två veckor nu. dör

hatar att bo här förresten. bara så ni vet. DET SUGER. tänkte även att ni ville veta att jag bor med en nakenkatt, som är ful och äcklig och sämst, bajskatt.

är trött på att mina kompisar inte beter sig som kompisar.

är trött på att drömma om mitt ex som jag dessutom vill ha tillbaka. har gjort detta i typ tre veckor nu

är trött på att ha ont i magen varje dag

är trött på att mamma är blindis.

är trötttttttttttttttttttttttt

vad är ni trötta på? varsågod gnäll.

äcklar ni ner den här tråden med skit kommer jag hata, bara så ni vet


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

mig självm est


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

självm

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är trött på alldeles för mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är väl någorlunda insatt i historia, shoot


   
SvaraCitera

poop:

jag tycker att en person som är duktig på historia kan svara på min sista jävla fråga

Skjut mig med, med din fråga!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

är väl någorlunda insatt i historia, shoot

Istechetvåpunktnoll:

Skjut mig med, med din fråga!

Beskriv kungarnas roll i det medeltida Europa; deras problem, lösningar och förhållanden till andra maktfaktorer. Ta också med hur deras roll och inflytande förändrades mot medeltidens slut.

Beskriv hur Sverige genomgick en utveckling från landskapsbaserat till ett enat rike; vilka faktorer som medverkade och hur de bidrog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehehhe


   
SvaraCitera

poop:

tänkte även att ni ville veta att jag bor med en nakenkatt, som är ful och äcklig och sämst, bajskatt.

De är ju assöta. Skulle viljat sno din, om jag fick ha katt här.


   
SvaraCitera

Mysigaste katterna att gosa med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

De är ju assöta. Skulle viljat sno din, om jag fick ha katt här.

du har så fel


   
SvaraCitera

Jag är trött på att vara kelsjuk hela tiden, samt på att vara så förbannat osäker, samt på att hämma mig själv på olika vis. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

poop:

Beskriv kungarnas roll i det medeltida Europa; deras problem, lösningar och förhållanden till andra maktfaktorer. Ta också med hur deras roll och inflytande förändrades mot medeltidens slut.

När jag ser det där påminns jag om hur mycket skit man fick lära sig i skolan som man aldrig fick nytta av senare.


   
SvaraCitera

poop:

du har så fel

Så rynkiga. <3 Vill borra in näsan mellan hudvalkarna. Vad perverst det låter...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry]


   
SvaraCitera