Aviseringar
Rensa alla

hela den här stefan-situationen


Ämnesstartare

det här är en uppriktig och ärlig tråd, där vi visar vårt stöd för stefan.

stefan, jag förstår att det kan kännas jobbigt att bli häcklad för dina tillkortakommanden, men det är inte hela världen. det är faktiskt en rätt liten del, om du bara går in för att få en överblick över hela situationen. ta dig i kragen, ryck upp dig, sträck lite på dig och visa framfötterna! ta tillvara på de små detaljerna.livet är för kort för att ägnas åt självömkan och mindrevärdeskomplex.

även om, ja.

så, visa ert stöd till stefan, allihopa! [party]


   
Citera
Ämnesstartare

Verkligen värt att starta en ny tråd om saken.. [shake]


   
SvaraCitera
Åtta

Även om han endast varit med oss under en kort stund så har hans närvaro haft en långvarig inverkan i vår vardag. Större uppskattning bör visas för hans stora kontributioner.


   
SvaraCitera

haha vilka ordvitsar !!!


   
SvaraCitera

[love][love][love][love]
dör av garv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han har ju fått utstå alla kommentarer om längden pga hans egna attentionwhorande om den påstådda kortheten. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

livet är för kort

[love][love]


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera
Åtta

Jag tycker att det är starkt av Stefan att klara av att hålla näsan ovanför vattenytan trots påtryck från de som anser sig stå över honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elakingar [badgrin]


   
SvaraCitera

Åtta:

Jag tycker att det är starkt av Stefan att klara av att hålla näsan ovanför vattenytan trots påtryck från de som anser sig stå över honom.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag tycker att det är starkt av Stefan att klara av att hålla näsan ovanför vattenytan trots påtryck från de som anser sig stå över honom.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag håller med. Det är inte konstigt om han känner sig liten och underlägsen i en så pass överväldigande miljö som dagens Sverige ändå kan vara. Vi är många som känner oss små och förbisedda, och när UM:s ibland elaka användare pratar över huvudet på en som om de inte ens märker att man är där är det svårt. Det är viktigt att ha lite ryggrad och stå upp för sig själv. Vi borde alla ha lite överseende, det är elakt att sparka neråt. Stefan står ju inte högt i hackordningen, precis.

Va5r snällare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker att era bidrag är fina, hjälp till att hålla uppe moralen nu, så att han inte går ner sig fullständigt i dessa småsaker! [party]


   
SvaraCitera