Aviseringar
Rensa alla

Helga blir genomknullad av vaktmästaren och hans polare.


Ämnesstartare

"Kan du fixa ett par av din syrras trosor till mig?"

Frågan kom till mig som ett bombnedslag. Vad bad Dilbert mig att göra?

"Är du dum eller, va fan skulle jag göra det för!?"

Dilbert log ett listigt flin, han nämnde någonting om fittlukt och hur kåt han blev. Jag ville inte lyssna på den honom, han var ju skolans vaktmästare och det känns sjukt av honom att hålla på så där.

"Eh bruden, jag betalar dig 300 spänn!"

Mina öron spetsades likt en red bull på en fjortisfest. 300 spänn? Jag insåg att det var en softish deal och sa ja.

"Men ska jag vara ärlig så går dina lika bra"

Jag kände mig kall inombords... jag ville verkligen ha pengarna, och trosor har jag fler av.

"Okej... men jag ska bara gå in på toaletten och ta av mig dom".

"Du kan gå in här" svarade Dilbert och pekade på städskrubben bakom sig. "Du får 600 spänn om jag får titta på!"

"okej, men då ska jag ha pengarna först!" svarade jag med en trotsig röst. Dilbert drog fram sin gamla läderportmonä och hushade fram en femhundring och en hundralapp. Pengarna luktade tobak och Dilbert flåsade grötigt med rösten när han gav mig pengarna.

Fast missförstå mig inte, Dilbert var inte så ful utan snarare så var han en ganska redig kille på 35 år, vilket visserligen var rätt gammalt för mig som bara var 16, men snacket gick och hade ett rykte som "pervo Dilbert" och det sägs att han ofta försöker lura på elever med sexinviter.

Och med tanke på vad han nyss övertalat mig att göra så verkar rykterna stämma.

Jag tog pengarna och gick in i skrubben, Dilbert stängde och låste dörren och tände lampan. Jag ville få allting gjort snabbt och drog upp kjolen så mina vita stringtrosor syndes. Jag skulle precis försöka dra av dom så snabbt som möjligt när jag hörde Dilberts röst:

"Hej du vänta! Det verkar ha ramlat något papper ur din kjol när du drog upp den, det är precis bakom dig!"

Jag suckade och vände mig om och böjde mig ner, jag tittade runt några sekunder och såg inget på marken. Då insåg jag att dilbert lurat mig för att han skulle få spana in min röv.

Jag reste mig hastigt upp och vände mig om, jag tittade argt på Dilbert. Jag såg att han fingrade på utsidan av sina byxor som pryddes av ett kraftigt ståfräs, likt en julgransbelysning i maj så var det en ovanlig syn men på något sätt bekant och jag blev inte så arg. Det här var något jag förväntade mig av en gammal snuskgubbe som honom.

Jag tog av mig trosorna snabbt och kastade dom i ansiktet på honom. Då såg jag att han höll i en fotokamera.

"Titta på det här, det här är ett värdigt minne" han visade upp en bild på displayen som föreställde min röv när jag böjde mig ner.

"Du... vi sa inget om bilder... radera dom från kameran". Jag blev kall inombords, Dilbert var ju en man utan sexuella hämningar, det finns ingen gräns för vilka han skulle visa bilderna för!

"Okej, men då måste vi leka lite till först". Han hade en sträv röst likt en symaskin. "Kom till mitt hus efter skolan, du vet den läskiga bruna stugan brevid skolan, och ha inte på dig några trosor...".

Jag kände ångesten krypa, men jag ville verkligen inte att han skulle ha bilderna. Och om jag gick till polisen skulle det vara sååååååååååååååååååååååååååååååå pinsamt.

Nästa dag så stod jag utanför hans hus, jag knackde på dörren och han öppnade. Han hade på sig en ganska fräsch kostym och log en listigt leende "Kom in... min lilla kåtslyna!".

Han gick fram till mig och tog tag i mina kinder, det gjorde rätt ont. "Mmmm fina läppar, det här ska bli kul".

Jag gick in i den lilla stugan som var spartansk med en endast ett litet kök, bord stolar och ett sovrum, samt en soffa.

I soffan satt det två än, båda i Dilberts ålder. De såg kåta ut och hade lustmördarblickar, jag fick samma känsla som för första gången jag tittade på tv-serien "våra bästa år".

"Det här är Kurt och Sven... de ska vara med oss och leka idag!"

"hehe va ska vi leka då? Snurra flaskan?" svarade jag med ironi i rösten, men då drog Dilbert fram en flaska. "Jajebox" svarade han bryskt.

Vi satte oss runt Dilberts köksbord och han snurrade flaskan som givetvis pekade på mig.

"Okej... sanning eller konsekvens?" sa Sven med en hård röst som förde tankarna till David Bowies tredje studioalbum.

"Sanning" svarade jag surt och man såg gubbarnas besvikelse. Men Sven log och tittade mig i ögonen "Vad har du för troser på dig!?" svarade han med en röst som påminde om Jerry från Ica reklamen.

Jag kände hur jag rodnade och tittade ner i bordet... "inga" fick jag fram. Gubbarna skrek av lycka "wooooo det är rätta takter!" sa dom.

Jag snurade flaskan och den pekade på Dilbert. Jag frågade "sanning eller konsekvens". Han sa sanning.

"Vad tänker ni göra med mig?" frågade jag. "Inge är skrivet i sten, det beror på hur kvällen går" svarade Dilbert.

Nu var det Kurts tur och flaskan pekade igen på Dilbert. Han undrade om det fanns någon sprit och Dilbert hämtade några glas och hällde upp till alla, jag drack den bläiga väskan och började redan känna mig som en fransk höna i Latinamerika.

Nu var det Dilberts tur och flaskan pekade på mig, "Fy faaaääeen kånka!" svarade jag.

"Jag vill se lite pattar, ta av dig toppen!" sa Dilbert och jag gjorde som han sa. Jag hade på mig en vit bh och gubbarna tittade på mina saftiga mawambas. "Nom nom nom!" sa Barry.

Nu hade det gått ett varv och det var återigen Svens tur, den här gången pekade flaskan på Kurt. Han sa "konsekvens".

"Hjälp bruden av med kjolen är du snäll?" han gick fram och jag böjde mig fram över bordet, och han ryckte ner min kjol och blottade min nakna bak. Jag hade som sagt inga trosor.

"nu räcker det med lek, in i sovrummet hjärtat" sa Dilbert och jag gjorde det. Jag kände att han knäppte upp mitt bh-band och jag lät den falla till golvet. Jag hade knappt hunnit gå in i sovrummet fören jag kände gubbarnas händer över hela mig.

Jag blev otroligt våt av situationen, jag hade alltid haft lite pappa-komplex och längtade efter kuk. Sven hasade fram sin håriga 13cms balle och tryckte den hårt i munnen på mig. Jag sög på den och kände hur den blev riktigt grov i min mun.

Medans jag höll på hade Dilbert börjat pulla och slicka min fitta, han körde in sina fingrar och slickade riktigt bra. Jag var otroligt våt nu, jag behövde verkligen kuk!

Jag såg att Kurt höll på med en cd-spelare i bakgrunden och han startde en dansbandsskiva. "Neeeej snälla jag ber inte dansband!" gurglade jag med Svens kuk i munnen. Sven svarade med att trycka sin kuk så långt in i min mun att jag inte kunde prata, kuken smakade för övrigt som när man tar på sig en mössa på sommaren.

Dilbert slutade att slicka och bad mig att ställa mig på alla fyra. Sven lämnade mig och ställde sig bakom mig och körde in kuken och började knulla hårt. Jag blev rejält kåt och de två andra gubbarna satt och tittade på på andra sidan med en nöjd min.

Då startades låten "leende guldbruna ögon" och Sven började knulla i takt med musiken.

"Sjung med i låten din hora!" skrek han och ryckte mig i håret, jag skrek till av hans hårda behandling och att jag var väldigt håröm. Jag hade inget val kändes det som och började sjunga för full hals medans Sven pumpade mig hårt och smiskade mig på röven.

"leeende guuulbruna *AAAJ!* ögon har jag föräälskad mig i *AAAJ!* just dina guldbruna ögon *ååååH!!" blå kan de aldrig mer bli"

Låten slutade som tur var och Sven ryckte ur kuken, jag vände mig om som jag beräknade la Sven kuken på min tunga och sprutade min mun fyld med sperma. Jag svalde duktigt och han klappade mig på huvet.

Han gick till Kurt som satt i hörnet och runkade, han gjorde "high five" med honom och sa "din tur".

"Lägg dig på mage, som en visionär gillar jag att köra misionär!"

Han gick fram och som tur var tog ur dansbandsskivan och tog fram något annat. Jag trodde inte att det skulle kunna bli värre men det blev det. Kurt startade "ABC" med Anna Book.

"Sjung ABC ditt skottkärre luder!" skrek han och jag började sjunga med. Han knullade mig djupt med sin stora kuk och kysste samtidigt mina stora bröst som han nästan klämde sönder. Jag njöt av den hårda behandlingen och kände hur jag kom medans jag pumpades och tvingades sjunga hemsk musik.

Han ryckte ut kuken och kom över mina bröst. Han gick fram till Dilbert och sa "YEAH!" och gjorde båda tummarna upp. Dilbert gav honom en klapp på axeln och gick fram till mig.

"Ställ dig alla fyra, lägg ner huvudet och blunda".

Jag visste inte vad han hade för sig men han böt cd först. Han startade "Money for Nothing" med Darin och jag kände en rysning genom kroppen.

Jag hörde konstiga ljud i bakgrunden och fummel. Det kändes som att titta på Pulp Fiction med ljudet avstängt och med alkohol i blodet.

Jag kände Dilberts penis mot min anal och han trängde långsamt in i min tighta tonårsröv "AaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAah" stönade jag, smärtan var lite obehaglig men det var samtidigt skönt.

Han juckade ganska långsamt, han hade bytt låt till "Why does it rain" och juckade hårdare och hårdare. Jag var som vanligt tvungen att sjunga med men sen hörde jag ett annat ljud. Gubbarna klappade händerna och skrek "heja heja!" från sina hörn.

Han kom i min anal och jag kände mig skönt genomknullad. Jag trodde att det skulle bli hemskt, men det här var min bästa sexupplevelse någonsin.

Men sen hörde jag dörren öppnas till den lilla stugan, där stod min pappa med en revolver i handen. "Va fan gör ni med min dotter!?" skrek han och sen sköt han mot gubbarna, men han missade och träffade mig istället.

Jag dog och gubbarna skrattade på min begravning och sen gick de fram till min grav och runkade och sprutade ner gravstenen.

Slut.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

"Nom nom nom!" [blush]
Den var nice, särskilt slutet. [blush]


   
SvaraCitera

McLuver:

Jag dog och gubbarna skrattade på min begravning och sen gick de fram till min grav och runkade och sprutade ner gravstenen.

Slut.

...sa mannen och drog fram snoppen

Jaa fantasin är det inge fel på allafall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Mina öron spetsades likt en red bull på en fjortisfest. 300 spänn? Jag insåg att det var en softish deal och sa ja.

Strindberg hade varit avundsjuk. [y]


   
SvaraCitera

McLuver:

men han missade och träffade mig istället.

Jag dog och gubbarna skrattade på min begravning och sen gick de fram till min grav och runkade och sprutade ner gravstenen.

Var hon verkligen tvungen att dö? Lite töligt liksom


   
SvaraCitera

McLuver:

Mina öron spetsades likt en red bull på en fjortisfest

Älskar dina jämförelser xD


   
SvaraCitera

McLuver:

jag fick samma känsla som för första gången jag tittade på tv-serien "våra bästa år".

HAHA 😀 mycket roande [y]
gillade slutet 🙂


   
SvaraCitera

haha stört 🙂
men roande [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En Olik Individ:

Jag orkade inte ens läsa halva texten.

Antgagligen pga att du är dum i huvudet, får du den hjälp du behöver? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OnT: awesome


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En Olik Individ:

Du pratar om dig själv antar jag. Tss.

nej, att du inte kan förstå vad folk skriver är nog ett stort handikapp, hoppas du får bra hjälp [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, fyfan vad rolig XD
Fick bilder av hela scenariot huvudet [crazy]

Slutet var också roligt XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

gubbarna tittade på mina saftiga mawambas. "Nom nom nom!" sa Barry.

McLuver:

Mina öron spetsades likt en red bull på en fjortisfest.

McLuver:

kuken smakade för övrigt som när man tar på sig en mössa på sommaren.

hahaha jag dör fett SCHÖN YAO


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Mina öron spetsades likt en red bull på en fjortisfest

hahahah[love][love]


   
SvaraCitera