Aviseringar
Rensa alla

HELL NO


Ämnesstartare

Ohnoes. När jag uppdaterade datorn försvann all musik. OCH nu skulle ni vara guldvärda om ni tipsar bra musik till mig! Allt från rock till rnb. [cute]

Ger er många luftkramar om ni uppdaterar mig! TACKAR!


   
Citera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini:

HELL NO

När jag uppdaterade datorn försvann all musik.

Uppdaterade du operativsystemet o all musik försvann??? Ingenting "försvinner" bara från en hårddisk såvida inte du fått en hdd krasch men det verkar du ju inte ha fått!? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Uppdaterade du operativsystemet o all musik försvann??? Ingenting "försvinner" bara från en hårddisk såvida inte du fått en hdd krasch men det verkar du ju inte ha fått!? [wink]

Jag som inte är så duktig med datorer hittar inte musikskiten :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini:

Jag som inte är så duktig med datorer hittar inte musikskiten :S

All musik finns garanterat kvar på hårddisken. Det ser du på det sättet att hårddiskutrymmet inte har minskat utan det är exakt identiskt som INNAN musiken "försvann". [wink]

Den här datorn >>> högerklicka C >>> egenskaper

Eller kolla in gamla Black Sabbath LIVE med Paranoid [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

All musik finns garanterat kvar på hårddisken. Det ser du på det sättet att hårddiskutrymmet inte har minskat utan det är exakt identiskt som INNAN musiken "försvann". [wink]

Letat men hittar ju inte 🙁 skulle flytta över musiken sen vettefan vad som hände. Får hjälp av min tekniska bror imorgon!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini:

Letat men hittar ju inte 🙁 skulle flytta över musiken sen vettefan vad som hände. Får hjälp av min tekniska bror imorgon!

Det löser sig säkert. Lycka till! [wink]


   
SvaraCitera