Aviseringar
Rensa alla

Help me maan!


Ämnesstartare

Tjo, jag e en kille på 16 år och jag typ gillar en tjej i min klass (vi är över 30pers i klassen), men jag är inte den som brukar gå fram och prata med tjejen jag gillar, jag har många tjej kompisar dem är de lätt att prata med men när jag ska prata med henne kan jag typ inte prata helt enkelt. Jag tror också att hon gillar mig men jag är inte säker, jag får ganska mkt ögonkontakt med henne fast det inte är jag som söker hennes blick + några andra "tecken" , What shall i do? (jag tkr inte om att ta första steget) What shall i do?What shall i do?What shall i do?What shall i do?What shall i do?[bigsmile]


   
Citera
Ämnesstartare

ph3w:

What shall i do?

detta:

ph3w:

ta första steget

ph3w:

What shall i do?What shall i do?What shall i do?What shall i do?What shall i do?

Prata med henne om något skolrelaterat. Se sen om konversationen/erna flyter på så är det bara att bli personlig.
Var bara trevlig och glad så blir det säkert bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lär dig att inte särskriva, ta henne på axeln och fråga henne om hon vill ta en fika.

Be a man.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men asså jag har snackat me henn å så men hon är typ exakta motsatsen till mig 😉 inte lätt å hitta ngt gemensamt ;ooo btw hon är typ bara bara bara bara med sina gamla kompisar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Be a man.

Or a girl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Lär dig att inte särskriva, ta henne på axeln och fråga henne om hon vill ta en fika.

fuck på särskrivning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Or a girl.

Fast man kan ju vara "man" även om man är en girl. I detta fallet är "Be a man" "var en utåtriktad och ball typ" och inte "skaffa en kuk".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Semi: Be a man.
Or a girl.

transvestit dårå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ph3w:

tjej kompisar

ph3w:

fuck på särskrivning

[mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Fast man kan ju vara "man" även om man är en girl. I detta fallet är "Be a man" "var en utåtriktad och ball typ" och inte "skaffa en kuk".

Jag tycker att man kan "skaffa en fitta" lika gärna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Jag tycker att man kan "skaffa en fitta" lika gärna.

Det jag menar juuuuuuuuuu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Det jag menar juuuuuuuuuu!

Ja! Bra! Dåså!

Skaffa kuk eller fitta ph3w!


   
SvaraCitera
mynona

Semi:

Be a man.

antrax:

Or a girl.

antrax:

Skaffa kuk eller fitta ph3w!

Översättning: "Var modig"[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Semi: Be a man.
antrax: Or a girl.
antrax: Skaffa kuk eller fitta ph3w!
Översättning: "Var modig"[no-no]

Haha, tack. [blush]


   
SvaraCitera

Ta första steget! Ge henne uppmärksamhet och gå fram och snacka med henne [wink]


   
SvaraCitera