Aviseringar
Rensa alla

Help me out, flickvännen är bi.


antingen älskar hon dig eller så gör hon det inte. gör hon det inte så borde hon inte vara tillsammans med dig eller hur


   
SvaraCitera

OF 5:

antingen älskar hon dig eller så gör hon det inte. gör hon det inte så borde hon inte vara tillsammans med dig eller hur

så enkela är väl inte saker och ting? [confused]


   
SvaraCitera

doceflor:

så enkela är väl inte saker och ting?

varför inte. det borde ju vara precis så enkelt eller är folk helt störda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon har sagt att hon älskar mig. Uppriktigt. Men att hon vill experimentera har väl inte med hennes kärlek för mig att göra, now does it?

Tror inte jag kommer få mer insikt i detta, när jag ser vilka svar jag får här i tråden.

Istället kan vi ju ägna tråden till att skriva om egna erfarenheter i ämnet?
Ganska intressant att se hur många tjejer det faktist är som vill experimentera och hur killar ser på det!

Keep them answers coming.


   
SvaraCitera

Vi säger att jag är ihop med en kille som är bi. Han vill ha sex med en annan kille. Ska jag då "tillåta" honom att leva ut sin fantasi? Det är inget jag kan svara på idag eftersom jag varken 1.har en pojkvän som är bi 2)har en pojkvän överhuvud taget." Så ja, lite svårt att svara på. Men jag kan ju säga såhär mycket, att det beror helt och hållet på vad vi har för slags relation. Alltså såhär, vi kanske har ett öppet förhållande, ja du vet vad det är ,och då är det ju självklart okej att han har sex och vad han nu vill med andra, men ja som sagt, det beror på vad man har för relation.

Skulle du tycka att det var okej om din flickvän hade sex med en annan kille?

hade jag en kille som var bi och han undrade om det var okej att han hade sex med en annan kille, och jag sa ja, då kan jag inte heller bli arg om han har sex med en annan tjej? Vad är det för skillnad? jag tkr iaf inte att det är nån skillnad vilket kön man har sex med, utan att man HAR sex


   
SvaraCitera

Image

hehe...


   
SvaraCitera

skillnad på sex & kärlek men ändå svårt att låta den man håller kärt och som man älskar fara hit & dit till andra.
lycka till (:


   
SvaraCitera

OF 5:

varför inte. det borde ju vara precis så enkelt eller är folk helt störda

man behöver väl inte "älska" någon för att vara tillsammans?
och ibland vet man inte om man är kär eller inte...
och sen så finns det ju kk-förhållanden också [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror vi kan konstatera att sex med en tjej ensamt inte kommer på fråga, vridit lite in och ut på det och kan inte se hur jag skulle vara bekväm med det. Möjligt om jag får sitta i hörnet och onanera när de gör det, men hur jävla roligt kan det vara ^^

Trekant å andra sidan, kanske det. Får vell se hur det blir med det, först och främst ska vi ju hitta lämplig person att ha det med. Inte det lättaste kan jag tänka mig.

Tips?


   
SvaraCitera

Touchfaith:

Killar, vad hade ni gjort i min situation?

Jag hade låtit henne göra som hon vill, men samtidigt inte gjort något jag inte vill. Så länge hon är med på att du också får ha sex med andra om du vill så finns det ju ingen anledning att inte låta henne ha det. Knappast så att nån av er äger den andre.


   
SvaraCitera

doceflor:

man behöver väl inte "älska" någon för att vara tillsammans?

varför skulle man vara tillsammans med någon man inte älskar. är ju som att umgås med någon man inte tycker om


   
SvaraCitera

Touchfaith:

först och främst ska vi ju hitta lämplig person att ha det med. Inte det lättaste kan jag tänka mig.

Tips?

orka. ha bara sex med varann istället? och vadå att din tjej vill ha sex med andra tjejer bara för att hon är bi? om hon hade varit hetero..hade hon velat ha sex med andra killar då? är ju typ samma sak, iaf för mig. slutsats: din tjej vill inte bara ha sex med EN person


   
SvaraCitera

ingeny:

Testa en trekant, släpp henne dock ej utan sele på en annan hona.

Bara Ta Allt:

Jag hade låtit henne göra som hon vill, men samtidigt inte gjort något jag inte vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonyyym:

orka. ha bara sex med varann istället? och vadå att din tjej vill ha sex med andra tjejer bara för att hon är bi? om hon hade varit hetero..hade hon velat ha sex med andra killar då? är ju typ samma sak, iaf för mig. slutsats: din tjej vill inte bara ha sex med EN person

Har du missförstått något på vägen eller? Min flickvän är bisexuell, och vill prova att ha sex med en tjej då hon aldrig haft det innan. Med bisexuell menar jag då att hon attraheras utav andra tjejer - inte att hon har haft sex med en tjej innan (förtydligande, javisst). Hon vill inte ha sex med andra killar då jag duger mer än tillräckligt (ohyeah).

Din slutsats är lite off.


   
SvaraCitera

Touchfaith:

Hon vill inte ha sex med andra killar då jag duger mer än tillräckligt (ohyeah).

ok du duger, men ändå vill hon ha sex med andra. nice.


   
SvaraCitera