Aviseringar
Rensa alla

Helsingborsfestivalen!


Ämnesstartare

Tänkte dra ner till H​​elsingborgsfestivalen fredag och lördag, mest för att jag vill se Svenska akademien:P

Men vart någonstans borde jag gå på kvällen/natten om jag vill ha bra drag med mycket folk? Musikgenre och sånt spelar inte så stor roll, vill bara att det ska vara bra drag och att man ska komma in som 19-åring...

Hjälp mig plx!:P Tack[love]


   
Citera

Ska nog åka till den jag med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumtionshets:

Ska nog åka till den jag med.

Najs[cool] Vet du ngt bra place man kan dra till på kvällen?[smile]

Btw någon som ska hoppa bungy jump? Vette fan om jag vågar:P


   
SvaraCitera

hm denna staden e rätt gay, bara massa stekar ställen men om du ska ha lite halvkul så är där ett ställe med stek fjortisar flummare och lite negerdunkare> the tivoli.. Eller så raggar du efterfest vilket är min plan.. Svenska akademin rockar! vi kanske ses där ;)!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

raoulduke:

stek fjortisar flummare och lite negerdunkare> the tivoli

Fan, Flummare och negerdunkare brukar ju vara trevligt XD Schtekare kan faktiskt vara riktigt schyssta dem med ibland^^ Får dra dit och kolla, annars får jag väl dra hem till en polare på efterfest som du säger:P

raoulduke:

Svenska akademin rockar! vi kanske ses där ;)!

Akademien är asbra![cool] Gillar inte deras budskap sä där jättemkt bara XD Vi kanske ses^^ Det får vi nog aldrig veta[crazy]


   
SvaraCitera

hixaren:

Najs[cool] Vet du ngt bra place man kan dra till på kvällen?[smile]

Hehe, nä. Har ingen koll på Helsingborg förutom att staden är fullproppad av nazister. [crazy]


   
SvaraCitera
Hando

Helsingborgfestivalen är nice [party][cool]


   
SvaraCitera

hixaren:

Schtekare kan faktiskt vara riktigt schyssta dem med ibland^^

jodå men stämingen.. ah jag är inget fan av uteställen hela grejen känns så pervers.. fast klatr ibland är det nice, personligen måste jag bedöva mig med en mängd öl och piggna till med ngt innan jag orkar visa mig där.. men men smaksak^^

Annars är Gyllene prag the place to bee fast dom stänger 1 :/

hixaren:

Gillar inte deras budskap sä där jättemkt bara X

ah! det är ju det som får håren att resa sig!:D


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera