Aviseringar
Rensa alla

Helt absurt, lösnaglar på katter!


aristoteles:

det betyder inte att det är rätt.

Att något är rätt är individuellt med. Lösningen enligt mig är att avskaffa alla husdjur så slipper man såna problem.


   
SvaraCitera
Lounge

fint d blev da


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

kräks även på folk som håller på med hundutställningar tex

Meh, beror väl på varför man ställer ut anser jag. Finns temperaments/hälsa-bedömningar på många andra djurslag, där ej utseendet spelar någon roll.

Enfeeble:

Så att några katter får lösnaglar gör inget för min del när andra djur har det sjukt mycket värre.

Men bara för att andra djur har det värre så ska väl inte katter behöva ha lösnaglar?


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Men bara för att andra djur har det värre så ska väl inte katter behöva ha lösnaglar?

Katter får mat, ligga bekvämt, mycket utrymme och kärlek.
Kycklingar får för mycket mat, ligga på sina brutna ben (pga övervikt), ett A4-papper till utrymme och ingen kärlek.

Så jo, katter behöver ha lösnaglar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Enfeeble:

Så jo, katter behöver ha lösnaglar.

detta är typ den coolaste inställning till djurrät någonsin.

"alla djur ska ha det lika bra. så om något djur har det jättedåligt ska vi göra så att de andra djuren får det sämre. för det är rättvist."

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Meh, beror väl på varför man ställer ut anser jag. Finns temperaments/hälsa-bedömningar på många andra djurslag, där ej utseendet spelar någon roll.

tänkte på typ sånnahär[sad]Image

osv[sad]


   
SvaraCitera

Birgrrr:

"alla djur ska ha det lika bra. så om något djur har det jättedåligt ska vi göra så att de andra djuren får det sämre. för det är rättvist."

JaaA [blush]

Ifall dem hade satt lösnaglar på en ko så hade jag gått i taket, men på en liten söt katt är det inte mer än rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker vi kan sätta lösnaglar på onda politiker istället (typ dom som tycker det är okej att döda djur). [sad]


   
SvaraCitera

Fan vad dumt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är inte ens snyggt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gulligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JaaA [blush]

Ifall dem hade satt lösnaglar på en ko så hade jag gått i taket, men på en liten söt katt är det inte mer än rätt.

Du det är FAN inte rätt att sätta på katter lösnaglar. Hatar sånna människor som tycker att sånt är rätt!!!! Det är FAN INTE Samma sak som när andra djur mår dåligt. Att det ska vara så svårt att fatta!!! :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JaaA [blush]

Ifall dem hade satt lösnaglar på en ko så hade jag gått i taket, men på en liten söt katt är det inte mer än rätt.

Du det är FAN inte rätt att sätta på katter lösnaglar. Hatar sånna människor som tycker att sånt är rätt!!!! Det är FAN INTE Samma sak som när andra djur mår dåligt. Att det ska vara så svårt att fatta!!! :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sjukt. Veterinärer som bidrar till detta borde bli av med sin legitimation för all framtid.


   
SvaraCitera