Aviseringar
Rensa alla

helt jävla isöndertrasad


Ämnesstartare

mathildaah:

tror du verkligen jag vill snacka med någon gammal kärring som inte fattar ett skit? nejtack

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men de är de jag menar , jag finner mer '' nöje '' att snacka med folk i tonåren som också har problem så kan ma nstötta varandra.


   
SvaraCitera

jo... js det finns en fördel i det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

ba fatta att alla kuratorer nödvändigtvis inte behöver vara 50? de kan vara 49 också

Preciss! (hahaha)


   
SvaraCitera

Lyssnar gärna på vad du har att säga! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alexthepope:

HAHAHA när jag provade bup blev det bara fel. hon var runt 50 och när hon frågade mig sacker lät hon mig aldrig fundera runt frågan.

Jag hade inte suttit här idag om det inte vore för bup.
Det kan ta några försök ibland innan man hittar en psykolog man känner förtroende för.


   
SvaraCitera

Complicated:

Jag hade inte suttit här idag om det inte vore för bup.
Det kan ta några försök ibland innan man hittar en psykolog man känner förtroende för

Vilket jag gjorde [smile]
Det blev på St. Luckas stiftelsen istället. Jag förklarade vad som hände på BUB för min faster (som är en ny-utbildad psykolog) och hon sa att metoderna hon på BUP använde kommer från 1980 talet o_O vilket förklarade varför det gick som det gick... aja. är säkert inte så med alla som jobbar på bup.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alexthepope:

HAHAHA när jag provade bup blev det bara fel. hon var runt 50 och när hon frågade mig sacker lät hon mig aldrig fundera runt frågan. han frågade alltid snabbg följdfrågor eller förenklade sinna frågor som om jag var dum i huvudet. usch! hemska minnen

Det är ju bara att byta om man inte trivs med personen, jag har avverkat x-antal psykologer under mina år där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alexthepope:

hon sa att metoderna hon på BUP använde kommer från 1980 talet o_O vilket förklarade varför det gick som det gic

Du inser att penicillin upptäcktes på 20-talet och fortfarande fungerar rätt bra, va?

Dessutom har hon fel.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Du inser att penicillin upptäcktes på 20-talet och fortfarande fungerar rätt bra, va?

Dessutom har hon fel

Du inser väll att penicillin måste modifieras konstant däfrör att bakterier anpassar sig hela tiden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alexthepope:

aja. är säkert inte så med alla som jobbar på bup.

Precis.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Gå till BUP som alla andra ungdomar

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alexthepope:

Du inser väll att penicillin måste modifieras konstant däfrör att bakterier anpassar sig hela tiden?

1. Penicillium chrysogenum används fortfarande för att framställa en mängd olika antibiotika.
2. Människor evolverar betydligt långsammare än bakterier.
3. Psykiska problem är sällan orsakade av bakterieinfektioner.
4. Att BUP:s metoder kommer från 80-talet är fortfarande fel.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Att BUP:s metoder kommer från 80-talet är fortfarande fel.

Sa aldrig att bups metoder är fel... läs allt vad jag skrev


   
SvaraCitera

mathildaah:

att snacka med folk i tonåren som också har problem så kan ma nstötta varandra.

Eller så drar ni bara ner varandra ännu mer.


   
SvaraCitera