Aviseringar
Rensa alla

Helt jävla sjukt! 🙁


Ämnesstartare

http://vodpod.com/watch/2541157-idiot-throws-dog-from-bridge-machovideo-com

Att kasta en hjälplös hund ut för en bro och låta en kompis filma det borde kanske ge ett längre straff än ca åtta månader i fängelse? Svajunas Beniuk heter han som kastade hunden. Han är hatad i hela världen och har överlämnat sig själv till fängelset för att han är rädd för att bli dödad.

"Hundar kan flyga" ska han ha sagt innan han släppte hunden ner för en hög bro. Den landade på asfalten nedanför bron med ett fruktansvärt, plågat ljud. Mannen bor i Litauen och hans adress är allmänt känd.

Han ska fortsätta vara hatad, han ska leva som i det helvete han förtjänar att vara i. Sprid detta vidare för att försäkra dig om att han för alltid kommer att vara hatad, han förtjänar det och tillsammans kan vi lära honom att man inte plågar djur ostraffat! Äntligen kan vi vanliga människor hjälpa till att straffa en djurplågare. Ett kort fängelsestraff är inte alls vad han förtjänar!

Hunden Piper som bara var ungefär ett år är antagligen död. Vissa säger att han blev omhändertagen medan vissa hävdar att han dog där på vägen.
Kopiera den här texten, sätt in på bdb eller skicka vidare i mejl, på msn eller var som helst om du är en äkta djurvän


   
Citera

Blir det tal om en internet arrangerad hämnd aktion?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men vad hjälper det hunden att du startar den här tråden? killen är antagligen väldigt störd och då behöver han långvarig vård. Att starta pöbelupplopp på internet brukar man inte komma långt med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lallaren från Ibiza:

Att starta pöbelupplopp på internet brukar man inte komma långt med

IQFreak:

Blir det tal om en internet arrangerad hämnd aktion?

De va FAN INTE jag som skrev denna ! :S
Fick texten av min kompis, och han fick den ac en annan , osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sär!
En björn skulle fan aldrig låta något sådant hända! En björn hade förmodligen dödat säret när denna försökte lyfta upp den väldige besten!
Och varför kan inte idioterna kasta ner varandra istället för en hund? Sådana sär förtjänar det enligt mig [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han anmälde sig själv till polisen pga mångfald av internethot, har jag hört, minns ej var jag läste detta det var på nån nyhetssida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Och varför kan inte idioterna kasta ner varandra istället för en hund?

Jag håller med! [bigsmile][bigcheers] xd

Moderkakan:

Han anmälde sig själv till polisen pga mångfald av internethot,

HAHAHAHAHA äkta knäpp , anmäla sej själv. men bra av han , för han va verkligen dum i huvet! precis som dom i kina som sätter 10 stora hundar i en liten bur på typ 50 cm och sedan kokar / skär upp dom levande! ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmaahh96:

HAHAHAHAHA äkta knäpp , anmäla sej själv. men bra av han , för han va verkligen dum i huvet! precis som dom i kina som sätter 10 stora hundar i en liten bur på typ 50 cm och sedan kokar / skär upp dom levande! ..

jobbigt att skära upp en hund som sitter i bur :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmaahh96:

hatad

vadå han förtjänar det, det är bara du som förlorar på att fylla din kropp med hat.


   
SvaraCitera

Det liksom... Sved i mitt hjärta när jag kollade på det där. Aj... Jag lägger upp det här på alla siter jag är medlem på iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

jobbigt att skära upp en hund som sitter i bur :S

Asså dom tar ut den och kastar den i marken och slår på dom tills dom inte kan röra sig först . . . .. ( sett de på massa videor på youtube)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmaahh96:

Asså dom tar ut den och kastar den i marken och slår på dom tills dom inte kan röra sig först . . . .. ( sett de på massa videor på youtube)

Jag vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men orka bry seyyyy, gjorde så med min systers sköldpadda en gång[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

gjorde så med min systers sköldpadda en gång

Fett taskig du är! :O [no-no][n][cry][mad]
och vadå orka bry sej ?
Tänk ifall just DU var den hunden killen kastade ner ?
Då kanske du hade brytt dig.
;ss


   
SvaraCitera