Aviseringar
Rensa alla

HELVETE SKREV TILL FEL KILLE PÅ FB


Ämnesstartare

Jag hade skrivit med en kille på fb och min kompis ville veta en sak han hade skrivit och då gick jag in i vår chatt och kopierade en av sakerna han hade skrivit och så skrev jag till "= HANS NAMN" efter och sen hände det katastrofala. Jag råkade skicka det till HONOM!! Så alltså vet han nu att jag typ kopierar hans meddelanden och skriver till folk vad han har skrivit typ och han och jag känner inte varann irl, vi går i samma skola men ute samma årskurs.
MITT LIV ÄR ÖVER, jag vill inte till skolan på måndag för han har säkert sagt till sina kompisar...

Och nej han har inte svarat på mitt "felmeddelande".
HJÄLP!!!!!!!!
(Jag är tjej)


   
Citera

Olyckligatjejen97:

(Jag är tjej)

[blush]


   
SvaraCitera

informera om att det var menat till en nära väninna som har insikt i all din skit.

vet ej om detta räcker för just dig då du endast levt sedan 1997, och din hjärna ej introducerats för vuxenvärlden. det bör ej vara några problem.

förresten, ditt nick "Olyckligatjejen9" hintade ditt kön, för utformandet av framtida rop på hjälp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men så kan jag inte skriva! Han kommer tycka jag är cp, det är jävligt känsligt i mina trakter om man skämmer ut sig själv x(


   
SvaraCitera

Haha fail!

Tack för läsningen dock. Den var underhållande!


   
SvaraCitera

Är glad att jag aldrig hade tid att vara tonåring


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack vad ni hjälper mig här.. Kanske nåt att skratta åt i framtiden men just nu vill jag dö av skam.


   
SvaraCitera

Olyckligatjejen97:

.. Kanske nåt att skratta åt i framtiden men just nu vill jag dö av skam.

Vänj dig vid denna känsla, den är vanligt förekommande.


   
SvaraCitera

Olyckligatjejen97:

Tack vad ni hjälper mig här.. Kanske nåt att skratta åt i framtiden men just nu vill jag dö av skam.

mopsens tips var bra. Värdelös värld du verkar leva i. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill ju dock typ avvänja mig och vakna upp en dag och tänka "Nu ska jag aldrig mer skämmas för någonting! [bigsmile]"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja Mopsen hade ju bra men killarna under = [n]


   
SvaraCitera

Jag förstår ej, vad mer kan du göra? Förklara att det var menat till en god vän, be om ursäkt om det fick honom att känna sig illa till mods och sedan agera som att det inte är en stor grej.

Om de får fokus bort från denna petiness, efter ursäkt, så kan relationen fortgå utan problem.


   
SvaraCitera

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA [love][love][love]


   
SvaraCitera

Förstår inte. [sad]


   
SvaraCitera

Karen Eliot:

Är glad att jag aldrig hade tid att vara tonåring

Hade du inte spenderat tiden på att surfa porr så hade du också kanske kunnat få dig lite drama och skjut i tonåren.

Olyckligatjejen97:

Ja Mopsen hade ju bra men killarna under = [n]

Använd fantasin och dra till med en vit lögn. Hur svårt är det?! Tro mig, det är värre att skicka ett snusk-sms till morsan som egentligen skulle komma till flickvännen.


   
SvaraCitera