Aviseringar
Rensa alla

HELVETE VAD ARG JAG BLIR


not...

pvQm1Vz.gif


   
SvaraCitera

Fantastiskt: sjukt dålig gif

v2DVAP1.gif

Fantastiskt: förlåt. den va jättefin

VzU8r3c.gif


   
SvaraCitera

Fantastiskt: not...

1xpitTe.gif


   
SvaraCitera

ps Björn Gustafsson var aldrig rolig, och hans gifs är mer uttjatade än att höra att Lindsey Lohan knarkar.


   
SvaraCitera

blaserad:
ps Björn Gustafsson var aldrig rolig, och hans gifs är mer uttjatade än att höra att Lindsey Lohan knarkar.

Det här är fel på så många plan. På alla plan faktiskt.


   
SvaraCitera
mwo
 mwo

Fantastiskt: sjukt dålig gif

Bara för att du inte förstår aegyo. :C


   
SvaraCitera

när jag var liten var det en kille som sa att skolans populäraste kille hade frågat chans på mig, genom honom. fick reda på att de drev runt sådär med alla andra tjejer också och att det bara var på skoj

notera: vi var barn.


   
SvaraCitera

jagvetinteHELVETE:
En vän till mig hade sagt att en tjej gillar mig (som jag också gillar), frågade han tusen gånger om han var seriös, och det var han. blev skitglad (så klart), men sen så får jag reda på att han skojade, som om det var helt tydligt eller nåt? känner mig så jävla nere, och dum att jag inte fattade? vad hade ni gjort

Ja jag har haft en sådan kompis, han gjorde kanske inte precis så men liknande och jag är inte kompis med honom idag, jag har inte träffat honom sen 9:an som var 1år och 5mån sen och det känns väldigt bra. Sen bor han åt helvete också och han förtjänar inte en min vänskap.


   
SvaraCitera

jagvetinteHELVETE: vad hade ni gjort

jag vet inte HELVETE


   
SvaraCitera