Aviseringar
Rensa alla

Helvetes jäla skit9!


Ämnesstartare

Jwg har satt mig is iten igen, ujm.

Jag vR NYSS PÅ EN FEST med ett par polare, och tillslut blev vi riktigt osams och jag tog sönder haNs datorskärm. HelvetE! Vad fan ska jag göra? Jag tog mig hemåt och j<g sitter nu i mitt rum, vafan ö.-...........

imorn när jag vaknar måste jag bertätta frö morsn vad som hänt, hon komer raga på mgi! Snälla hjälp mig UM, har aldrig behlvt er mer än nu. Seriöst, tis is jot a joke!

Please hlepo me!

Sry för svtfel


   
Citera
Ämnesetiketter

[blush]


   
SvaraCitera

jaja men det ordnar sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

jaja men det ordnar sig

en datornskärm = ~2000

NEJ det löset sig inte!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jhelvete jag skulle rymt hemifrå nistället! Aööt hade varot så myclet bättre tåd!


   
SvaraCitera

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera

mppusserande vin är äckligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snälla hj'lp mig innan det blir värre. SNÄLALA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

mppusserande vin är äckligt

snälls.


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

NEJ det löset sig inte!

bryt dig in någonstans, sno en fräsch skärm, fixa skiten, du verkar definitivt vara i ett stadie då brott kan genomföras med stor smidighet och precision


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

snälls.

va sk aja ggöra`!`!`


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

bryt dig in någonstans, sno en fräsch skärm, fixa skiten, du verkar definitivt vara i ett stadie då brott kan genomföras med stor smidighet och precision

ge dig för fan! Göär det nite värre än vad det är , ok? Jag mår inte bra nu och ber er om hjälp, det här är intebra! Min kmpåis datorsjärm är paj nu, jag måste betalas. Min mor vet inte om, jag kommer berätta imorn. Jag har ont i min högerhand. Vad fan ska jag göra+ Funderat på attj ryuma men ingen bra idé.

snäölla UM. Det här 'r inget skämt, jag sklojar inte. Svara seriöst är ni sneälal!

PS: Jag skulle kuna gå tillbaks och rätta alla svtafel men det hade tagit fö lång tid icg hag ocrar inte med det. Återm igen, jag skä'mtar inte!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

jag har ingen bättre att taslat med. Verkligen igne. Har ingen kompis att tala med eller något sånt.

Eller ah, ringe dprecis en kompis men ska tala med hene eimorn, men rdet lösnr inget i´just nu!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Svra snälla [cry]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

snälla! Jag ber er, jag gör avad som helst. SNÄLLA!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

UM jag ber om hjälp. Snälla rågiv mig. Jag klara inte det här nu, har gåtg itenom förmtcket för en kvällll!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 4 - - - - - - - - - - - - - - - - -

30 personer online, ioch ingen kan säga nåt? SNÄALLA! Jag behövrer det, snällaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Bara söäg något ,


   
SvaraCitera

tat lugnt dude.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

tat lugnt dude.

TackQ!

Lättf ör dig att säga? Jag slängde min "kompis" dartorskämr rakt ner i golvet, och det lör inte fixca sig av själv själv... Jag kommer få betala. Och hajg kommer även få berätta för morsan imorn. Helvete. Vill bara rymma hemifrån- Vill bara dö,.


   
SvaraCitera

Sov, det känns kanske lite mindre hemskt imorgon.


   
SvaraCitera