Aviseringar
Rensa alla

helvetets föräldrar.


Ämnesstartare

Om du skulle varit 15år och bott i skåne, hade inte du fått åka till stockholm för att träffa en kompis då?

jag har snackat med en i 2år, vi är jätte nära varandra nu, känns som syskon. min mamma vet vem personen är och allt. men ändå så får jag inte åka och träffa personen nu till sommaren, varför ska ens föräldrar fängsla en så.

min syster är 16år och får fan åka utomland själv =O

hade inte ni med känns lite orättvissa?


   
Citera
Ämnesstartare

du är 15,du kan inte ta vara på dig själv,kom tillbaka när dina föräldrar är elaka på riktigt och misshandlar dig fysiskt och psykiskt istället.


   
SvaraCitera

hur du än vrider och vänder på det, hur länge du än väntar och vad du än säger kommer du alltid vara yngre än din storasyster.

tänk på det.


   
SvaraCitera

Nej, det är fan långt. Jag fick knappt åka när jag var 16 och jag bor 7 mil ifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är inte myndig du får inte bestämma över dit liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Nej, det är fan långt. Jag fick knappt åka när jag var 16 och jag bor 7 mil ifrån.

Känner igen mig,min morsa och farsa typ avskydde när jag ville åka till göteborg och handla själv eller med andra när jag va 16-17 oxå och "förbjudde" mig att göra d.7 mil,två bussar,gå 20 meter till gallerian,verkligen hemskt för en 17 åring.


   
SvaraCitera

asså ganska elakt är det[zzz] men orka ha massa känslor etc[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skitungar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

du är 15,du kan inte ta vara på dig själv

Men hennes syster är ett år äldre och kan [rolleyes]

Jag får fanimej inte ens åka till göteborg. Whine.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

hur du än vrider och vänder på det, hur länge du än väntar och vad du än säger kommer du alltid vara yngre än din storasyster.

tänk på det.

jo visst.
men hon är 1år äldre får åka utomlands,
och jag får inte änns åka inom sverige :O


   
SvaraCitera

Tözen:

Känner igen mig,min morsa och farsa typ avskydde när jag ville åka till göteborg och handla själv eller med andra när jag va 16-17 oxå och "förbjudde" mig att göra d.7 mil,två bussar,gå 20 meter till gallerian,verkligen hemskt för en 17 åring.

[sad]

Ah, jag får nu men då fick jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Men hennes syster är ett år äldre och kan

Jag får fanimej inte ens åka till göteborg. Whine.

storasyskon brukar få göra mer saker för dom som sagt är äldst och först.Man tar mer hand om den minsta ungen vanligtvis.


   
SvaraCitera

eemmaahh:

jo visst.
men hon är 1år äldre får åka utomlands,
och jag får inte änns åka inom sverige :O

du ska åka till någon och hon åkte till ingen. det kan vara en bidragande orsak.


   
SvaraCitera

Tözen:

storasyskon brukar få göra mer saker för dom som sagt är äldst och först.Man tar mer hand om den minsta ungen vanligtvis.

eller så är det helt tvärt om - att man är överbeskyddande och sedan märker att det inte är så farlig, och släpper på tyglarna lite. typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är 15 år och ska åka till Stockholm själv. Plus att du är tjej.
Skulle ALDRIG släppt iväg dig om jag vore din morsa eller farsa.

Du kommer ju bara supa och bli våldtagen.[no-no]


   
SvaraCitera